با حضور معاون استاندار گلستان انجام شد؛

افتتاح یا کلنگ زنی ۱۳۶ پروژه عمرانی و اقتصادی در آق قلا

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار گلستان از افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۱۳۶ پروژه عمرانی اقتصادی و اشتغالزا در شهرستان آق قلا خبر داد.

به گزارش ساجد خبر، حاجی گلدی کر، بعدازظهر یکشنبه در آئین افتتاح متمرکز پروژه‌های آق قلا اظهار کرد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده ۱۳۶ پروژه طرح عمرانی، اقتصادی و اشتغال زایی با اعتبار بالغ بر ۴۷۱ میلیارد تومان در ایام الله دهه فجر در شهرستان آق‌قلا افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار افزود: زیرسازی و تعریض جاده آق قلا به بندرترکمن، بهره برداری از مرکز جامع سلامت روستای سن سبلی، بهره برداری از چاه آب روستای پیرواش، راه اندازی سایت مخابراتی و احداث دایک حفاظتی برای شهرک صنعتی از جمله مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی در شهرستان آق قلا است که امروز افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز شد.

وی گفت: افتتاح واحد تولیدی گرانول بازیافتی، آغاز به کار کارخانه تولید ظروف یکبار مصرف، بهره برداری از کارخانه تولید مواد شوینده و چند واحد مرغداری و گلخانه از جمله مهمترین پروژه‌های بخش اشتغال زایی در شهرستان است.

گفتنی است غلامرضا منتظری مردم آق قلا در مجلس شورای اسلامی و سلیمان هاشمی، فرماندار آق قلا و جمعی از مردم در این آئین متمرکز حضور داشتند.