افتتاح و کلنگ زنی ۱۰ پروژه گازرسانی در گنبد کاووس

همزمان با پنجمین روز دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور مسئولین استانی و شهرستانی 10 پروزه گازرسانی در این شهرستان افتتاح و یا کلنگ شد.

به گزارش ساجد خبر، در آئینی که به همین منظور به صورت متمرکز با حضور دکتر زنگانه استاندار گلستان ، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبد ، مدیرعامل گاز گلستان و امام جمعه گنبد و تنی چند از مسئولین استان و شهرستان برگزار شد، مدیرعامل شرکت گازاستان گلستان ضمن گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد بهار پیروزی انقلاب اسلامی در خصوص جزئیات گازرسانی به پروژه های شهرستان گنبد، اظهار کرد: سهم شرکت گاز از مجموع طرح های شهرستان تعداد ۱۰ پروژه گازرسانی بوده با اعتباری افزون بر ۵۶۴ میلیارد ریال در برنامه این ایام قرار گرفته شده است.

علی طالبی افزود: از این تعداد، ۹ پروژه شامل روستاهای بزاق آباد و حسن بلوچ با هزینه ای بالغ بر ۹ میلیارد ریال به همراه ۷ طرح صنعتی با صرف هزینه ای معادل ۵ میایارد و ۶۰۰ میلیون ریال به بهره برداری رسیده است .
وی گفت :عملیات اجرایی تکمیل رینگ خط تغذیه ۱۰ اینچ شهرستان گنبد نیز آغاز شده است که برای این پروژه نیز بالغ بر ۵۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات عمرانی شرکت برآورد هزینه شده است.