ایجاد ۳۱ هزار شغل در گلستان تا پایان دی ماه سال جاری

استاندار گلستان گفت: ۳۱ هزار شغل تا پایان دی ماه سال جاری در استان ایجاد می شود.

به گزارش خبرنگار ساجد خبر، علی محمد زنگانه امروز در در آیین افتتاحات متمرکز دهه فجر شهرستان گنبد کاووس ، اظهار کرد: یکی از مهمترین اولویت های دولت سیزدهم در استان گلستان ایجاد اشتغال پایدار است و تا پایان ماه گذشته بیش از ۳۱ هزار شغل ایجاد شد.

وی افزود:  توسعه و پیشرفت باید متوازن باشد و ما در اختصاص بودجه‌ها و مصوبات تلاش کردیم این توسعه متوازن را مد نظر قرار دهیم.

استاندار گفت: در تخصیص مصوبات سفر پروژه سد نرماب را به عنوان یکی از پروژه‌های مهم شهرستان گنبدکاووس جز اولویت‌ها قرار دارد.

وی افزود: یک هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان برای رفع تنش آبی در استان هزینه شده و برخی از شهرستان‌ها اعتبارات رفع تنش آبی آن‌ها چند ده برابر افزایش پیدا کرده است.

زنگانه بیان کرد: در حوزه آب و فاضلاب ۳۵ پروژه با ۱۶۴ میلیارد تومان افتتاح و کلنگ‌زنی خواهد شد و عملیات اجرایی ۲۵ کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب با ۵۵ میلیارد تومان اعتبار در گرگان و گنبدکاووس آغاز خواهد شد.

استاندار گلستان با تقدیر از مردم بصیر گنبدکاووس بخاطر اقدام هوشمندانه در ناآرامی‌های اخیر تصریح کرد: هوشمندی مردم گلستان به ویژه گنبدکاووس در این راه برای کل کشور نمونه بود و باید توجه داشت که رمز موفقیت و پیروزی در اتحاد و همدلی است