نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس:

منطقه آزاد تجاری اینچه‌برون به تصویب نهایی رسید/مسایل اولویت‌دار روی میز مجمع نمایندگان

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: منطقه آزاد تجاری اینچه‌برون هفته گذشته در شورای نگهبان به تصویب نهایی رسید و به زودی مدیر آن نهایی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ساجد خبر، غلامرضا منتظری ظهر امروز  در نشست خبری اظهار کرد: مسایل اولویت‌دار و مهم استان روی میز مجمع نمایندگان مردم در مجلس قرار دارد.

وی افزود: برداشت از آب‌های زیرزمینی باعث فرونشست و سستی زمین شده و حتی برداشت از عمق زیاد سبب از بین رفتن مزه اصلی آب می‌شود و احداث سد برای تامین آب شرب، شیرین‌سازی آب دریا و استفاده از آب چاه‌های لب‌شور از روش‌های تامین آب شرب است که مجوز همه این اقدامات برای استان اخذ شده است.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس افزود: تخریب آب بندان ها یکی از اقدامات مهم مسئولان استانی از جمله استاندار در رابطه با پلوگیری از هدر رفت آب  بوده است که در حال اجرا شدن است.

منتظری گفت: راه‌آهن گرگان – مشهد به علت نبود اعتبارات متوقف شده بود، اما اکنون با جلساتی که با وزیر امور اقتصادی و دارایی برگزار کردیم، به دنبال سرمایه‌گذار خارجی رفتیم که بخش خصوصی در حال مطالعه اجرای این طرح است.

وی بیان کرد: در مجمع نمایندگان مردم گلستان در مجلس شورای اسلامی، دغدغه و دید همه فراحوزه انتخابیه است و در کلان پروژه‌ها همه در راستای توسعه استان گام بر می‌دارند.

منتظری افزود: ما وظیفه داریم در هر فرصتی و مناسبتی گزارشی از تلاش و کوشش انجام گرفته در خانه ملت به اعتماد کنندگان خودمان ارائه دهیم.

وی در ادامه بیان کرد: ما به عنوان نمایندگان مردم همیشه باید پاسخگوی نیازها و مطالبات آنها باشیم و در این رستا از هیچ تلاشی دریغ نمیکنیم.

منتظری با بیان اینکه مساله فضای مجازی امروز به یکی از دغدغه های مردم تبدیل شده است، اظهار کرد: فضای مجازی نیاز مردم است و لی باید مصادق مجرمانه آن نیز تعریف شود و بر همین اساس صیانت و یا حمایت از این فضا نیازمند کار کارشناسی عمده و سپس تصمیم گیری نهایی است.

وی در رابطه با اینکه چرا برحی نمایندگان در انتصاب های استان  دست دارند، اظهار کرد: کار نماینده به هیچ عنوان انتصاب نیست اما می تواند اظهار نظر کند و پیشنهاد بدهد.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس در رابطه با فیلیمو هم گفت: اجرای نمایش فیلم های خانگی یک تهدید نیست بلکه یک فرهنگ است و در این باید صدا و سیما در پردازش و اراده سریال ها و نیاز محاطبان ورد جدی تری داشته باشد.

وی افزود: هیچگاه روش های سلبی در جامهخ برای آگاهی رساندن جواب نداده است و باید به گونه ای رفتار شود که مشکلات اجتماعی جامعه وجود دارد در قالب شکل و محتوا و برخوردهای دوستانه و قابل اعتماد رفع شود.