معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان:

نقش رسانه ها در روایت تببین دستاوردهای انقلاب بسیار مهم است/ از انتقادها فراری نیستیم

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: خبرنگاران نقش مهمی در تببین دستاوردهای انقلاب و ایجاد روحیه امید آفرینی در جامعه دارند و انعکاس اخبار صحیح جلوی انتشار اخبار کذب را که موجب ناامیدی در جامعه می شود ، می گیرد.

به گزارش خبرنگار ساجد خبر، سید علی مهاجر صبح امروز در نشست خبری ستاد دهه فجر استان که در محل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان برگزار شد، اظهار کرد: قلم خبرنگاران باید به سمت امید آفرینی برای مردم جامعه برود و  حتی می توانند در ارزیابی مدیران استانی کمک کننده باشند.

وی افزود: دهه فجر فرصت مغتمی است تا دستاوردهای انقلاب و تلاش مدیران استانی  دولت سیزدهم بخصوص استاندار در بخش های مختلف از جمله پیگیری مساله پتروشیمی و به ثمر رساندن آن پس از ۱۷ سال، لایروبی خلیج  گرگان ، مساله گردشگری آشوراده و دیگر طرح های بلاتکلیف استان به مردم اطلاع رسانی کنند.

مهاجر بیان کرد: ما در حال حاضر در یک جنگ ترکیبی به سر میبریم و امروز دشمنان بارورها و اعتقادات و خانواده ها را هدف گرفته اند و مدام به دنبال انتشار اخبار منفی و احساس نا امیدی در بین مردم هستند و در این بین قلم رسانه ها نقش مهمی در خنثی کردن توطئه های آنان دارند.

وی ادامه داد: وقتی در شرایط سخت مسئولان و بخصوص استاندار با جدیت به دنبال  طرح های روی زمین مانده استان مییوند این مساله جای تقدیدر دارد.

مهاجر ادامه داد: از انتقاد فراری نیستیم اما انتقاد در جایی کارساز است که هم ارائه راهکار بدهیم و هم اینکه با سنجش دستاوردهای مسئول یا مسئولان باید این انتقادها را عنوان کرد و اگر چه پیگیری مشکلات استان توسط رسانه ها که چشم بینای مردم محسوب می شود در راستای بهبود وضعیت مردم بسیار مهم  و اثر گذار است.

وی تعداد برنامه های اجرایی دهه فجر استان را ۷ هزار برنامه عنوان کرد و افزود: اجرای سرود ۱۳۵۷ نفره، کاروان سلامت در مناطق محروم، مراسم متمرکز گلبانگ انقلاب ، تجمع بزرگ یاوران انقلاب ، کرسی های آزاد اندیشی ، اهدای جهیزیه به نو عروسان، بازدید تور از کارخانجات تولیدی، برگزار جشنواره فیلم و موسیقی فجر در استان همزمان با کشور و راه اندازی رادیو انقلاب که توسط واحد صدای گلستان در مدارس راه اندئازی می شود از شاخص ترین برنامه های این ایام در استان است.