فرمانده انتظامی بندرگز:

نزاع دسته جمعی در بندرگز منجر به قتل جوان ۲۳ ساله شد

فرمانده انتظامی شهرستان بندرگز از قتل یک جوان ۲۳ ساله در این شهرستان در پی نزاع دسته جمعی خبرداد و گفت: قاتل دستگیر شده است.

به گزارش ساجد خبر، سرهنگ مهدی مهدوی نیا اظهارکرد: در پی تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره نزاع و درگیری دسته جمعی منجر به چاقوخوردگی، بلافاصله ماموران انتظامی برای بررسی به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرگز افزود: در بررسی ماموران مشخص شد، جوانی ۲۳ ساله بر اثر ضربه چاقو مجروح و متاسفانه بر اثر خونریزی زیاد در بیمارستان فوت کرده است.

وی بیان کرد: ماموران آگاهی و انتظامی با کار اطلاعاتی و بررسی صحنه و حضور میدانی در صحنه جرم، تعداد ۱۲ نفر از عوامل دخیل در درگیری و نزاع دسته جمعی را در کمتر از چهار ساعت دستگیر و به منظور تحقیقات به پلیس آگاهی دلالت دادند.

مهدوی نیا ادامه داد: با تلاش‌های شبانه روزی انجام شده و ساعت‌ها تحقیق و تحقیقات فنی از متهمان دستگیر شده و با جمع آوری ادله، قرائن و مستندات، در نهایت قاتل که در همان ساعات اولیه در زمره دستگیر شدگان قرار داشت لب به اعتراف گشوده و در بازرسی به عمل آمده از مخفیگاهشان یک قبضه چاقو بکار رفته در قتل کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرگز گفت: متهم پس از تشکیل پرونده و تکمیل تحقیقات و بازسازی صحنه برای اقدامات قانونی، تحویل مراجع قضائی شد.