رئیس کمیته های قرآن و تشکل های های مذهبی دهه فجر گلستان:

جهاد تبیین باید سرلوحه همه فعالیت ها قرار گیرد/ اجرای ۴۴ برنامه شاخص در دهه فجر

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی و رئیس کمیته های قرآن، انجمن ها، تشکل ها و هیات های مذهبی دهه فجر استان گلستان گفت: جهاد تبیین باید در همه امور سرلوحه همه فعالیت های دستگاه های اجرائی بخصوص در ایام دهه فجر قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ساجد خبر، حجه الاسلام و المسلمین عباسعلی گرزین صبح امروز در نشست خبری ستاد دهه فجر که در محل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان برگزار شد، اظهار کرد: در ایام دهه فجر امسال ۴۴ مورد با یکهزا و ۴۰۰ برنامه در سراسر استان برگزار می شود که تا پایان بهمن ماه ادامه پیدا خواهد کرد.

وی افزود: نشست های بصیرتی ، برگزاری کاروان های قرآنی با ۱۶ برنامه در ۱۴ شهرستان، گروه پاتوقی سرودهای انقلابی به صورت محلع محوری ، پویش رسانه ای پرچم افتخار، عملیات راویان پیشرفت برای آشنایی مبلغان دینی با دستاورهای انقلاب و انتقال محله به محله توسط این اساتید، اجرای برنامه ۱۰ شب ۱۰ مسجد با بیش از ۱۴۰۰ برنامه، استفاده از ظرفیت تشکل دختران حاج قاسم که ۵۰۰ نفر عضو دارد در این ایام و جشنواره قرآنی کودک و نوجوان از مهم ترین برنامه های این ستاد در دهه فجر انقلاب است.

گرزین با بیان اینکه امام خمینی (ره) یک هنرمند واقعی پس از پیروزی انقلاب در اداره کشور بود، اظهار کرد: شخصیتی که بتواند هم در فقه، سیاست، فلسفه، مدیریت و هم در اخلاق و تاریخ شناسی و اسلام شناسی سرآمد باشد بدون شک یک هنرمند واقعی است.

وی ادامه داد: با تشکیل گروه ها و تشکل های مردمی در بخش های مختلف از ابتدای انقلاب همواره در عرصه های مختلف که دشمنان مشکلات زیادی را در تمام این ۴۴ سال برای کشور ایجاد کردند یکی از راهکار هایی بود که همیشه کشور را از بحران های مختلف نجات داد و پس از ایشان با مدیریت مقام معظم رهبری این تشکل ها همچنان تقویت شد و تا به امروز که با ایجاد تحریم ها و فشار های اقتصادی که دشمنان به ما وارد می کنند همچنان از این بحران ها عبور کرده ایم.

گرزین افزود: در هیچ جای دنیا مدارس در زمان کرونا تعطیل نشد به جز کشور  ما و با ایجاد فضای مجازی و مشحص است که از همان زمان دست هایی در کار بود که با کشاندن کودکان به فضای مجازی فصد ورود هجمه های خود را در فضای مجازی برای دانش آموزان ما داشتند که بادی اینم افراد بعدها پاسخگوی اعمال خود باشند.

به گفته وی ، هم اکنون باید مسئولان با درایت ویژه به دنبال راهکاریی برای شناسندن بسیار ای مسائل برای نوجوانان د ر فضای مجازی داشته باشد که خوشبختانه  با راه اندازی قرار گاه استانی عفاف و حجاب بسیاری از مسائلی که ناخواسته اتفاق می افتد  با دوراندیشی و درایت درست پیشگیری شود چرا که اقدامات سختگیرانه در برخی موارد  جوابگو نیست.