فرماندار و رئیس ستاد دهه فجر گنبد کاووس:

افتتاح و کلنگ زنی ۱۶۰۰ طرح با اعتبار بیش از ۱۴ هزار و ۴۹ میلیارد تومان

فرماندار و رئیس ستاد دهه فجر شهرستان گنبد کاووس گفت: در ایام دهه فجر امسال تعداد یکهزار و 600 طرح با اعتبار یکهزار و 449 میلیارد و 38 میلیون تومان و اشتغال 2 هزار و 560 نفر افتتاح و یا کلنگ زنی می شود.

به گزارش خبرنگار ساجد خبر، مهدی دهرویه امروز در نشست خبری ستااد دهه فجر استان که در محل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان برگزار شد، اظهار کرد: از تعداد یکهزار و ۶۰۰ طرح ۶۳ طرح به حوزه عمرانی با اعتبار ۱۸۵ میلیارد و ۴۹ میلیون تومان اختصاص دارد که از این تعداد طرح ۳۱۳ طرح با اعتبار ۳۶۴ میلیارد و ۲۴۴ میلیون تومان افتتاح می شود و تعداد ۲۷۶ طرح با اعتبار ۵۴۹ میلیون و ۲۹۴ میلیون تومان کلنگ زنی می شود.

وی افزود: در حوزه اقتصادی نیز ۲ طرح با اعتبار ۶۸۵ میلیارد تومان با اشتغال یکهزار و ۶ نفر کلنگ زنی  و تعداد یکهزار و ۳۲۲ طرح با اعتبار ۲۱۴ میلیارد و ۷۴۴ میلیون تومان و اشتغال یکهزار و ۵۵۴ نفر افتتاح می شود.

دهرویه گفت: کل مجموع طرح های اقتصادی که در این ایام افتتاح و یا کلنگ زنی می شود یکهزار و ۳۲۴ طرح با اعتبار ۸۹۹ میلیارد  و ۷۴۴ میلیون تومان و اشتغال ۲ هزار و ۵۶۰ نفر است.

وی ادامه داد: مجموع  ۶۵ طرح عمرانی و اقتصادی با اعتبار ۸۷۰ میلیارد و ۴۹ میلون ریال و اشتغال یکهزار و ۶ نفر طرح های کلنگ زنی می شود و یکهزار و ۵۳۵ طرح عمرانی و اقتصادی با اعتبار ۵۸۷ میلراد و ۹۸۸ میلیون تومان افتتاح می شود.

دهرویه بیان کرد: در حوزه اقتصادی و اشتغالزایی ۳۴ درصد نسبت به سال قبل افزایش داشته ایم و در اعتبارت این بخش نیز ۶۲ درصد افزایش داشته  است.

وی ادامه داد: تعداد طرح های عمرانی نسبت به سال قبل ۴۱درصد و اعتبارت آن ۲۰درصد رشد داشته است.

دهرویه اظهار کرد: مرکز ام .آر .آی با اعتبار ۵۰۰ هزار میلیون ریال،  توسعه بخش ۲۰۳ ولت برق فجر گنبد با اعتبار ۴۳۰ هزار میلیون ریال، هنرستان ۱۲ کلاسه با اعتبار ۱۷ هزار میلیون ریال ، توسعه بخش ۶۳ کیلو وات فجر گنبد با اعتبار ۲۶۰ هزار میلیون ریال، هفر و تجهیز ۳ حلقه چاه با اعتبار ۳۰۰ هزار میلیون ریال ، مقوم سازی مسکن روستایی با اعتبار ۲۵۴ هزار میلیون ریال از مهم ترین طرح هایی است که در ایام دهه فجر افتتاح می شود.