مدیر کل راه و شهرسازی گلستان :

افتتاح و کلنگ زنی ۷۹ طرح با اعتبار بالغ بر ۴۳۷ میلیارد تومان در دهه فجر

مدیر کل راه و شهرسازی استان گلستان گفت: در دهه فجر امسال تعداد 79 طرح با اعتباری بالغ بر 437 میلیارد تومان در استان افتتاح و یا کلنگ زنی می شود.

به گزارش خبرنگار ساجد خبر، عدل مصدقی امروز  در نشست خبری ستاد دهه فجر که در محل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان برگزار شد، اظهار کرد: از این تعداد طرح ۷۱ طرح افتتاح و تعداد ۸ طرح دیگر کلنگ زنی می شود.

وی افزود: از این تعداد طرح ۹ طرح با اعتبار بیش از ۳۲۵ میلیارد تومان در آزادشهر، ۲ طرح در آق قلا با اعتیار بیش از ۱۶ میلیارد تومان، ۴طرخ در بندر ترکمن با اعتبار بیشاز ۲۱ میلیارد تومان ، ۸طرح در رامیان با اعتبار بیش از ۲۱ میلیارد تومان ، ۷ طرح در علی آباد کتول با اعتیار ۵۶ میلیارد تومان ، ۸ طرح در کردکوی با اعتبار بیش از ۴۱ میلیارد تومان ، ۵ طرح در کلاله با اعتبار بیش از ۵۹ میلیارد تومان ، ۳طرح در گالیکش با اعتبار بیش از ۱ میلیارد تومان ، ۹ طرح در گرگان با اعتبار بیش از ۳۵ میلیارد تومان ، ۷ طرح در گنبد با اعتبار بیش از ۲۷ میلیارد تومان ، ۵ طرح در مراوه تپه با اعتبار بیش از ۲۴ میلیارد تومان و ۵طرخ در مینودشت با اعتبار بیش از ۲۳ میلیارد تومان در این ایام افتتاح و یا کلنگ زنی می شود. .

مصدقی گفت: دستگاه خودور سنگین و ۷ دستگاه سبک با مبلغ ۱۱۱۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان از طریق بخش خصوصی وارد ناوگان حمل و نقل جاده ای استان شده اند.

وی ادامه داد: ۳ طرخ نیز در بخش حمل و نقل  و راهدار خانه با اعتیار ۲۲ میلیارد تومان که شامل همان ۴۳۷ میلیارد تومان می شود به این مجموعه اضافه می شود.

مصدقی بیان کرد: از برنامه های شاخص این ایام می توان به روکش آسفالت راه های اصلی فرعی و اصلی استان، پل های عابر پیاده ، بهسازی شبکه های روشنایی استان و سامانه هوشمند استان و اخداث یک باب نمازخانه در منطقه خوش ییلاق با اعتبار ۴ میلیارد تومان اشاره کرد.

وی افزود: چنانچه شرایط جوی اجازه دهد تقاطع غیر همسطح فاضل آباد با اعتبار ۴۵ میلیارد تومان اجرایی خواهد شد .