رئیس ستاد دهه فجر شهرستان مینودشت:

افتتاح و کلنگ زنی یکهزار و ۳۳ طرح عمرانی و اقتصادی با بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان

رئیس ستاد دهه فجر و فرماندار شهرستان مینودشت گفت: امسال در ایام الله دهه فجر یکهزار و 33 طرح عمرانی و اقتصادی با اعتبار 357 میلیارد و 935 میلیون تومان کلنگ زنی و افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگار ساجد خبر، تقی قزلسفلو امروز در نشست خبری ستاد دهه فجر استان که در محل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان برگزار شد، اظهار کرد:

سال گذشته این اعتبارات ۲۰۰ میلیارد تومان بود که امسال با افزایش ۷۳ درصدی مبلغ ۱۵۱ میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است .

وی افزود: ۷۱ طرح با اعتبار ۶۶ میلیاردو ۸۳۹ میلون تومان در این ایام افتتاح می شود و ۱۲ طرح با اعتبار ۱۲۸ میلیارد و ۵۰۱ میلیون تومان کلنگ زنی می شود.

فرماندار مینودشت بیان کرد: مجموع طرح های عمرانی ۸۸ طرح با اعتبار ۱۹۵ میلیارد و ۳۴۰ میلیون تومان افتتاح و کلنگ زنی می شود.

وی افزود: با توجه به اینکه مینودشت یکی از شهرهای موفق در حوزه گردشگری است در بخش احیای بافت روستایی امسال در ایام دهه فجر ۲ روستا از روستاهای هدف گردشگری استان که یکی روستای قل قافه با اعتبار ۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان  و روستای ساسنگ  با اعتبار ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان افتتاح خواهد شد.

قزلسفلو گفت:  طرح فیبر نوری با اعتبار ۶۱۷ میلیارد تومان که شبکه هوایی را تبدیل به نوری میکند در این ایام اجرائی می شود.

وی گفت: جاده جایگزین ۵ روستای بالا دست سد نرماب نیز در این ایام کلنگ زنی می شود و ۲۰ واحد زیر مجموعه بنیاد مسکن نیز در این ایام افتتاح و تحویل می شود.