مدیر عامل شرکت گاز گلستان:

همدلی مردم در زمان سرما ستودنی است/با کمترین فشار گاز مواجه شدیم

مدیر عامل شرکت گاز استان گلستان گفت: در زمان شروع سرما مردم استان همراهی و همدلی زیادی با شرکت گاز در رابطه با صرفه جویی مصرف و امکان گاز رسانی داشتند که ستودنی است.

به گزارش خبرنگار ساجد خبر، مهدی طالبی امروز در نشست خبری اظهار کرد: در این زمان کارکنان شرکت گاز به صورت مداوم به مکان هایی که قطع گاز صورت میگرفت مراجعه میکردند و مشترک را در مسیر مصرف قرار میدادند.
وی افزود: در این ایام تمام سعی مان بر این بوده است که از به تمام خانه های مردم لستان برسد و مشکلی برای آنان ایجاد نشود.
طالبی گفت: در فصل سرما مصرف گاز استان به ۱۵ تا ۱۶ میلیون متر مکعب میرسد و این در حالی است که این میزلن در فصل گرما به کمتر از ۲ میلیون متر مکعب میرسد.
وی ادامه داد: در رابطه با گلخانه ها و مرغداری ها نیز علاوه بر اینکه از قبل نسبت به دوگانه سوز شدن به آنها اعلام مرده بودیم تا به اینجای کار مشکلی برای این واحدهای تولیدی پیش نیامده است و بیشتر آنها با همراهی که با شرکت گاز داشتند اقدام به دوگانه سوز کردن مرغداری ها و گلخانه ها شده است مگر انهایی که اقدام به این کار نکرده بودند اما سعی مان بر این بود که مرغداریها به دلیل وجود موجود زنده خاموش نشوند.
وی افزود: چنانچه گازی بخواهد بیشتر از ی روز قطع شود با هلال احمر پیش بین شده که وسایل گرمایی به سرعت به دست مشترکان خانگی برسد.
طالبی گفت: برای آنکه در بحران سرما و افت فشار گاز قرار نگیریم پروتکل تعریف کردیم و برنامه ریزی انجام میدهیم.

وی افزود: مشترکان خانگی در اولویت گازرسانی هستند.

طالبی گفت: در شرایط اضطرار جایگاه سی ان جی در اولویت قطع گاز هستند و سعی مان بر این است که واحدهای تولیدی را نگه داریم چون خودروها جایگزین سوخت دارند.
مدیر عامل شرکت گاز گلستان اظهار کرد: پر مصرف ها در استان شناسایی شدند و اخطار به صورت پیامکی ارسال شده است که هم جریمه ریالی خواهند داشتند.
طالبی بیان کرد: از تعداد۶۳۹هزار مشترک گلستانی ۶۰درصد زیر پله ششم مصرف هستند.
وی افزود: در همین زمان برخلاف برخی شایعات هیچ نانوایی تعطیل نشده و با توجه به اینکه این تمهیدات از قبل اندیشیده شده بود این نانوایی ها به صورت دو گانه سوز و در ساعت های مختلف بدون محدودیت پخت می کنند.