مدیرکل پدافند غیرعامل گلستان:

دو سند و نقشه راه مطالعاتی پدافند غیرعامل در گلستان ابلاغ شده است

مدیرکل پدافند غیرعامل استان گلستان گفت: اقدامات پدافندی در دولت سیزدهم مورد توجه ویژه بوده و در گلستان دو سند و نقشه راه مطالعاتی پدافند غیرعامل ابلاغ شده است.

به گزارش ساجد خبر، محمدتقی محمدی اظهار کرد: حدود ۱۲ سال از ابلاغ مبحث ۲۱ مقررات ملی ساختمان به نهادهای متولی می‌گذرد اما ثمره عینی آن چندان برای احاد جامعه ملموس نیست.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری گلستان افزود: رعایت الزامات حوزه پدافند غیرعامل در حوزه ساخت و سازها و فعالیت‌های فنی و مهندسی امری ضروری است و در همین خصوص در تلاش هستیم تا خط سیر مباحث فنی و مهندسی و ساخت و سازها را بر مبنای اصول پدافند غیرعامل هدایت و ترسیم کنیم.

وی گفت: به طور حتم توسعه استان گلستان باید با نگاه پدافند غیرعامل بوده و ضرورت دارد تا مدیران و مسئولان در ذات برنامه ریزی ها و طرح‌های اجرایی به ویژه در بخش ساختمان سازی به این مهم توجه ویژه ای کنند.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری گلستان گفت: سند پدافند غیرعامل استان گلستان که از سال ۱۳۹۴ آغاز شده از سال گذشته راهبردهای حاصل از این مطالعات در حوزه‌های مختلف از جمله آب، برق، فرهنگی و سایبری در دستور کار قرار گرفته است و همچنین سند پدافند غیرعامل شهر گرگان که از سال ۱۳۹۷ آغاز شده بود در سال جاری ابلاغ و عملیاتی شد.