مدیرعامل آب و فاضلاب گلستان:

متصل شدن ۴ روستای بندرگز به شبکه جمع آوری فاضلاب استان

مدیر عامل آب و فاضلاب استان گلستان گفت: با عملیاتی شدن شبکه فاضلاب در چهار روستای غرب گلستان ساکنان این مناطق از مزایای شبکه جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب بهره مند می شوند.

به گزارش ساجد خبر، ایرج حیدریان اظهار کرد: با عملیاتی شدن شبکه فاضلاب در چهار روستای غرب گلستان ساکنان این مناطق از مزایای شبکه جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب بهره مند می‌شوند.

مدیرعامل آب و فاضلاب گلستان گفت افزود: در ماه‌های آینده روستاهای تلور، لیوان غربی، لیوان شرقی و کهنه کلباد به شبکه فاضلاب متصل می‌شوند و به طور همزمان عملیات احداث تصفیه‌خانه با پیشرفت ۹۶ درصدی ادامه دارد.

وی گفت: با توجه به اهمیت بسیار بالای جمع آوری و دفع بهداشتی شبکه فاضلاب، طرح اجرای شبکه فاضلاب چهار روستای شهرستان بندرگز، با توجه به محدودیت‌های مالی در دستور کار این شرکت قرار گرفت.

حیدریان ادامه داد: اجرای عملیات شبکه فاضلاب شامل ۲۴ کیلومتر خط انتقال و نصب دو هزار و ۵۰۰ فقره انشعاب فاضلاب بوده که اعتبار این طرح بالغ بر ۱۶۷ میلیارد ریال است و با هدف حفاظت از محیط زیست و جلوگیری از آلودگی منابع آب، خاک و هوا، ارتقاء سطح بهداشت و سلامت عمومی، افزایش رفاه عمومی و سطح زندگی روستانشینان اجرا می‌شود.

به گفته مدیرعامل آب و فاضلاب گلستان، با اتمام این پروژه‌ها هفت هزار و ۳۵۰ نفر تحت پوشش شبکه فاضلاب قرار می‌گیرند که خود باعث جلوگیری از مهاجرت جمعیت روستانشین به شهرها خواهد شد.