نماینده ولی‌فقیه در گلستان:

نیروهای داوطلب هلال احمر باید امتیازات ویژه‌ای داشته باشند

نماینده ولی‌فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان گفت: وجود ۴۰ هزار داوطلب زیر ۳۵ سال و ۶ هزار داوطلب بیش از ۳۵ سال در هلال احمر گلستان، امر مبارکی است که نیروهای داوطلب باید امتیازات ویژه‌ای داشته باشند و از آنان حمایت شود.

به گزارش ساجد خبر، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی عصر امروز در دیدار با پیرحسین کولیوند رییس جمعیت هلال احمر کشور اظهارداشت: نیروهای هلال احمر ایران وقتی وارد میدان می‌شوند، انگیزه الهی آنان بیشتر احساس می‌شود.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: بدون شک انگیزه‌های الهی برای حضور در عرصه‌های خطر در این سازمان حائز اهمیت است.

آیت‌الله نورمفیدی گفت: وقتی یک نفر جان یک انسان را نجات می‌دهد و حیات را به او بر می‌گرداند، مثل این است همه بشریت را زنده کرده و در سوره مائده هم به آن تاکید کرده است.

نماینده ولی‌فقیه در گلستان گفت: پیامبر(ص) تاکید دارند که اگر کسی صدای کمک مسلمانی را بشنوید و بتوانید کمک کنید و از آن دریغ کنید، مسلمان نیستید.

آیت‌الله نورمفیدی تصریح کرد: بر مبنای اعتقادی و دینی مسلمان به داد مسلمان دیگر برسد و این از ماموریت‌های هلال احمر فرامرزی است.

امام جمعه گرگان ادامه داد: نیروهای هلال‌احمر در زمانی که همه فرار می‌کنند، در میدان خطر ایستاده و به کمک حادثه دیدگان می‌روند.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: وجود ۴۰ هزار داوطلب زیر ۳۵ سال و ۶ هزار داوطلب بیش از ۳۵ سال در هلال احمر گلستان، امر مبارکی است که نیروهای داوطلب باید امتیازات ویژه‌ای داشته باشند و از آنان حمایت شود.

آیت‌الله نورمفیدی با اشاره به حضور همسر شهید مسعود علی‌محمدی از شهدای هسته‌ای در این دیدار گفت: برخی شهدا به واسط خدمات اساسی که به این ملت ارائه کردند از اهمیت بیشتری برخوردار هستند و مطمئن باشید در کشور مشکلات داریم و باید بپذیریم و دولت باید بپذیرد و این مشکلات حل شود.

امام جمعه گرگان تاکید کرد: امروز کشور ما به جایگاه مهمی رسیده و این به واسطه رشادت و شهادت طلبی‌ ملت ایران است.