فرمانده سپاه نینوا گلستان:

آرامش حاکم بر گلستان نتیجه همراهی علمای شیعه و سنی است

فرمانده سپاه نینوای گلستان با قدردانی از حضور علمای شیعه و اهل سنت در جهاد تبیین گفت: آرامش و امنیت حاکم در استان نتیجه همراهی علما در کنار اساتید، معلمان و مسوولان دلسوز در راستای روشنگری جامعه است.

به گزارش ساجد خبر، سردار علی ملک‌شاهکویی امروز در همایش استانی نغمه سرایان اهل سنت به میزبانی گنبدکاووس اظهارداشت: نیروهای انتظامی، سپاه و بسیج و سربازان گمنام امام زمان (عج) بر مبنای وظیفه خود در ۲ ماه اخیر برای حفظ آرامش کشور تلاش کردند اما بدون همکاری علما، بزرگان، اساتید و مسوولان در روشنگری جوانان موفقیت های امروز حاصل نمی‌شد.

وی با تبریک هفته بسیج (۲۹ آبان تا ۵ آذر)، گفت: سپاه از جمله برکات تشکیل بسیج مستضعفان در ۴۳ سال قبل به فرمان امام خمینی (ره) بود که آثار آن همچنان در کشور محسوس است و امروز با اقتدار در مقابل تهدیدات داخلی و خارجی ایستادگی می‌کنند.

فرمانده سپاه نینوا گلستان افزود: بسیج در چهار دهه گذشته در دوران دفاع مقدس و بعد از آن برای حفظ آب و خاک ایران اسلامی از هیچ تلاشی کوتاهی نکرد.

سردار ملک شاهکویی چاره حل مشکلات کشور را استفاده از تفکر بسیجی دانست و اضافه کرد: تمام افرادی که با قلم، کار و تولید خود در مقابل استکبار جهانی ایستادگی می‌کنند، بسیجی هستند.

سردار ملک شاهکویی با تاکید بر روشن بودن موتور دشمن برای فتنه آفرینی در ایران اسلامی گفت: منکر وجود مشکلات و اشکالات در کشور نمی‌شویم اما به جای طرح این مشکلات برای دشمن باید خودمان برای وحدت و همدلی برای حل آنها تلاش کنیم.

وی از خانواده و معلمان خواست با آگاه سازی فرزندان ایران اسلامی مانع حضور آنان در خیابان‌ها و سردادن شعارهای ضد انقلاب شوند چرا که ۹۰ درصد جوانان و نوجوانان دستگیر و یا ارشاد شده در جریان اغتشاشات اخیر اصلا از واقعیت‌ها مطلع نبودند و فقط با تحریک فضای مجازی و شبکه‌های معاند به خیابان‌ها آمدند.

سردار ملک شاهکویی تاکید کرد: تمام افرادی که دست همراهی به دشمن در جریانات اغتشاشات اخیر در کشور و استان داده بودند شناسایی شدند و باید پاسخگوی اعمال خود باشند.