تشکیل بسیج یکی از معجزات امام خمینی (ره) بود

فرمانده سپاه نینوای گلستان گفت: تشکیل بسیج یکی از معجزات امام خمینی (ره) بود و اگر بسیج به فرمان بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی شکل نمی گرفت شاید صفحات تاریخ انقلاب جور دیگری نوشته می‌شد.

به گزارش خبرنگار ساجد خبر، سردار علی ملک‌شاهکویی روز یکشنبه در رزمایش جهادگران فاطمی ۲ و طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی به مناسبت آغاز هفته بسیج اظهار کرد: اگر بسیج نبود کشور دچار مشکلات فراوانی می‌شد که یکی از نمونه‌های خدمات این نهاد، جانفشانی برای مهار آشوب‌ها و اغتشاشات اخیر است.

وی با تاکید بر اینکه صف جوان معترض از اغتشاشگر و کسانی که در وقایع اخیر جنایت کردند جداست به جوانان فریب‌خورده توصیه کرد به دامان خانواده خود بازگردند.

فرمانده سپاه نینوای گلستان افزود: تشکیل بسیج یکی از معجزات امام خمینی (ره) بود و اگر بسیج به فرمان بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی شکل نمی گرفت شاید صفحات تاریخ انقلاب جور دیگری نوشته می‌شد.

فرمانده سپاه نینوای گلستان با اشاره به فعالیت گروه‌های جهادی در عرصه‌های توانمندسازی، عرصه‌یابی و خدمت‌رسانی به محرومان گفت: حدود ۳ هزار و ۲۰۰ گروه جهادی در استان سازماندهی شده و این افراد داوطلبانه به ساکنین در مناطق محروم خدمت‌رسانی می‌کنند.

ملم شاهکویی گفت: فعالیت بسیج برای رفع نیاز محرومان به فعالیت گروه‌های جهادی محدود نمی‌شود و این نهاد مردمی در بخش‌های مرتبط با اشتغال و تکمیل طرح های زیرساختی نیز فعالیت همیشگی دارد.

وی بیان کرد: ایجاد ۸ هزار و ۸۰۰ فرصت شغلی، پرداخت ۱۸۳ میلیارد تومان برای رونق صنایع تبلیغی،راه‌اندازی هزار نیروگاه خورشیدی، برگزاری ۲۵ مرحله کمک مومنانه و توزیع ۶۰۰ هزار بسته معیشتی، آبرسانی به ۴۸۰ روستا، تحویل ۳۰۰ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد خمینی (ره) از جمله خدمات بسیج گلستان در سال گذشته بود.