رئیس تبلیغات اسلامی گرگان خبرداد؛

تشکیل ۸ پایگاه فرهنگی و اجتماعی در مناطق حاشیه شهر گرگان

رئیس تبلیغات اسلامی گرگان از تشکیل هشت پایگاه فرهنگی و اجتماعی در مناطق حاشیه نشین این شهر خبرداد.

به گزارش ساجد خبر، حجت الاسلام سیدجواد محمدزاده اظهار کرد: اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گرگان ۲۲ طرح فرهنگی، اجتماعی و قرآنی را با موضوعات مختلف در دست اجرا دارد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گرگان اضافه کرد: این طرح‌ها برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی، رشد استعدادها و به میدان آوردن جوانان و بانوان همچنین تقویت جبهه انقلاب در این شهر اجرا می‌شوند.

وی گفت: در حوزه کودکان طرح «شیرین‌تر از عسل»، برای دختران طرح «پرواز اراده ها»، در حوزه تبیینی طرح «اندیشه» و طرح «مهارت های زندگی» ویژه بانوان از جمله طرح‌هایی بوده که به همت اداره تبلیغات اسلامی گرگان در این شهر در حال اجرا است.

محمدزاده با تأکید بر توجه به مناطق کمتر برخوردار در زمینه‌های فرهنگی و اجتماعی، افزود: تاکنون هشت پایگاه فرهنگی و اجتماعی در مناطق حاشیه نشین شهر گرگان ایجاد شده و برنامه‌های ویژه ای را هم برگزار می‌کند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گرگان بیان کرد: وجود ۲۴۰ مسجد شهری و روستایی و فعالیت ۷۰۰ هیئت مذهبی در گرگان یک ظرفیت خوب برای انجام اقدامات فرهنگی و اجتماعی در این شهر است.

وی ادامه داد: با وجود اینکه تعداد خانه‌ها و موسسات قرآنی در سایر شهرها کم است اما در گرگان ۱۰۷ خانه و موسسه قرآنی داریم که برخی از آنها مجری برنامه‌هایی در سطح ملی هستند.