معاون سازمان اجتماعی وزارت کشور:

پایه و اساس توسعه کشور امنیت است/ گلستان نمونه خوبی برای وحدت اقوام است

معاون سازمان اجتماعی وزارت کشور گفت: پایه و اساس توسعه کشور امنیت است و برای ایجاد و برقراری این امنیت نیازمند انسجام هستیم و در سایه همین انسجام به وحدت بین مسلمانان دست خواهیم یافت.

به گزارش خبرنگار ساجد خبر، رجبعلی شیخ‌زاده شنبه شب در آیین اختتامیه پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فرهنگ و اقتصاد اقوام ایران‌ زمین در گرگان اظهار کرد: البته‌ در این مسیر نیازمند همراهی و همکاری مسوولان امر با برگزاری چنین جشنواره‌هایی هستیم.

وی بیان کرد: امروزه دشمن و دشمنان ایران اسلامی بیش از گذشته شده و آنان در واقع به یکپارچگی رسیده‌اند و برای مقاومت و ایستادگی در برابر آنها باید در درون امت اسلامی و به ویژه ملت ایران اتحاد و یکپارچگی بیش از گذشته باشد.
وی تصریح کرد: همه اقوام و مذاهب ایران اسلامی باید ید و مشت واحده در مقابل دشمنان باشند و دفاع همه جانبه کنند.
معاون سازمان اجتماعی وزارت کشور گفت: پایه و اساس توسعه کشور امنیت است.
شیخ‌زاده تاکید کرد: برای ایجاد و برقراری این امنیت نیازمند انسجام هستیم و در سایه همین انسجام به وحدت بین مسلمانان دست خواهیم یافت.
وی افزود: گلستان نمونه و الگوی خوبی برای نشان دادن این وحدت با وجود اقوام و مذاهب مختلف است و ایران اسلامی نیز نمونه خوبی برای نشان دادن این وحدت در جهان اسلام محسوب می‌

در این مراسم از سرپرستان گروه‌های مختلف موسیقی و آئینی با تندیس جشنواره و لوح سپاس و همچنین هنرمندان سایر بخش‌ها تجلیل شد.