در صحن علنی شورای شهر مطرح شد؛

شهرداری گرگان در گذشته کارنامه قابل توجهی نداشته است/ تسریع در اجرای طرح های گردشگری

عضو شورای شهر گرگان گفت: شهرداری گرگان در سنوات گذشته کارنامه قابل توجهی در حوزه توسعه شهری نداشته است و امید است که با انتخاب شهردار جدید گام های بلند و جدی با همکاری شورا برای شهر گرگان برداشته شود.

به گزارش خبرنگار ساجد خبر، عیسی مهری عصر امروز در صحن علنی شورای شهر گرگان که با حضور فرماندار، اعضای شورای شهر و شهردار گرگان با موضوع ابلاغ حکم شهردار گرگان و بررسی لوایح و مشکلات شهری برگزار شد، اظهار کرد: شهروندانی که روزی به ما اعتماد کردند و به ما رای دادند امروز چشم انتظار تغییرات زیادی در شهر هستند و ما نیز باید پاسخگوی نیاز آنان و اینکه چه کاری برای توسعه گرگان انجام داده ایم باشیم.

وی افزود: گرگان در برخی حوزه های شهری از جمله ترافیک، امکانات رفاهی و بخصوص آب شرب مشکلات چالشی دارد که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

در ادامه رئیس شورای شهر گرگان نیز گفت: آنچه از همه مهمتر است خدمت ما به شهروندان است و تا کنون نشست های زیادی با شهردار گرگان در رابطه  با موشضعات مختلف شهر داشته ایم و ۴۳ دغدغه مهم را بررسی کرده ایم .

ناصر گرزین افزود: این مسائل در سه بخش طرح های نیمه تمام ، طرح هایی که جدیدی که جزو نیازهای شهری است و در بخش سوم طرح هایی که معضلات شهری نامیده می شوند به بحث و بررسی گذاشته شده است.

رئیس کمیسیون گردشگری شورای شهر گرگان در ادامه بیان کرد: شهرداری گرگان در این مدت با انتخاب شهردار جدید با برنامه حرکت کرد و باید برای توسعه شهر گرگان همه اعضای شورا و شهردار با وفاق و همدلی به این حرکت ادامه دهند.

علی اکبر بصیرنیا افزود: برخی طرح های شهر گرگان به مباحثی گره خورده که نیازمند ورود جدی مسئو لان است.

وی گفت: سرمایه گذار با میلیاردها تومان پول وارد استان می شود و اجرای پروژه اش به مشکلاتی چون پیدا شدن معارض گره می خورد که در بسیاری مواقع همین مساله موجب به تعویق افتادن اجرای طرح ها و دلسرد شدن سرمایه گذار می شود.

بصیر نیا افزود: فرماندار گرگان به عنوان رییس شورای تامین مرکز استان با همکاری دیگر دستگاه های اجرائی باید ورود جدی برای رفع این مشکلات و اجرای سریع طرح ها شود.

فرماندار گرگان نیز در این جلسه با بیان اینکه ماده ۱۰۰ را کنار بگذارید خطاب به اعضای شورای شهر گفت: شما فرض کنید اضلا ماده ۱۰۰ وجود ندارد که بخواهید اجازه بدهید شخصی در حوزه ساحت و ساز تخلف کند و بعد جریمه بدهد و کار تمام شود.

عیسی پائین محلی افزود: آنجا که شهرداری بودجه ندارد از تصویب طرح خودداری کنید و اجازه ندهید طرحی بدون در نظر گرفتن تامین بودجه آن مصوب شود.

گفتنی است امروز در صحن علنی شورای شهر گرگان حکم شهرداری مهندس سید النگی قرائت و ابلاغ شد.