تکذیب خبر استعفا و انتخاب سرپرست فرماندار شهرستان گرگان/ شیطنت زیرکانه معاون سیاسی فرمانداری گرگان در جلسه رسمی چنین شایعاتی را بوجود آورد!

از صبح امروز خبری مبنی بر استعفای عیسی پایین محلی فرماندار گرگان و انتخاب هادی احمدی به عنوان سرپرست فرمانداری گرگان در رسانه ها و فضای مجازی استان منتشر شد.

به گزارش ساجد خبر، از صبح امروز خبری مبنی بر استعفای عیسی پایین محلی فرماندار گرگان و انتخاب هادی احمدی به عنوان سرپرست فرمانداری گرگان در رسانه ها و فضای مجازی استان منتشر شد.

اما ماجرا چه بود؟
فرماندار شهرستان گرگان که در شرایط بحرانی و به دلیل کسالت نتوانست در جلسات شرکت کند، با هماهنگی وی هادی احمدی مدیر کل سیاسی استانداری به عنوان مشاور فرمانداری جهت مدیریت در جلسات شرکت کرد، از این رو قجر معاون سیاسی امنیتی فرمانداری شهرستان گرگان در جمع مدیران با شیطنت زیرکانه احمدی را به عنوان سرپرست فرمانداری گرگان معرفی می نماید.

پس از این اقدام زیرکانه، از صبح امروز رسانه ها و فعالان فضای مجازی اقدام به انتشار خبری استعفای فرماندار و انتخاب سرپرست فرمانداری میکنند.

از مسئولین استانداری گلستان این انتظار می رود که درخصوص چنین اقدام غیرحرفه ای و زیرکانه معاون سیاسی امنیتی فرمانداری شهرستان گرگان و بازمانده دولت قبل، هر چه سریعتر اقدام به عزل ایشان نماید.