فرماندار آزادشهر:

اجرای طرح نهضت ملی مسکن در آزادشهر نیاز به ۱۰ هکتار زمین دارد

فرماندار آزادشهر گفت: با توجه به تعداد متقاضیان تایید نهایی شده اجرای طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان نیاز به ۱۰ هکتار زمین دارد که تاکنون یک هکتار آن تامین شده است.

به گزارش ساجد خبر، سید جواد کریمی اظهار کرد: حدود پنج هزار و ۶۰۰ نفر در آزادشهر برای خانه‌دار شدن در طرح نهضت ملی مسکن نام‌نویسی کردند که از این تعداد هزار و ۲۰ نفر تایید نهایی شدند.

وی افزود: ۳۰۰ نفر از تایید نهایی شدگان افتتاح حساب را انجام دادند و ۱۶۰ نفر هم وجه اولیه (۴۰ میلیون تومان) را واریز کردند.

فرماندار آزادشهر گفت: پالایش حدود ۹۹/۵ درصد متقاضیان خانه‌دار شدن در طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان در سامانه انجام شده که از این حیث رتبه اول را در استان گلستان داریم.

کریمی ادامه داد: هم اینک سایت نهضت ملی مسکن آزادشهر در عرصه ۱.۳ هکتاری سنچولی محله به تعداد ۷۲ واحد (۵۶ واحد متقاضیان عادی و ۱۶ واحد فرهنگیان ) به‌صورت گروه ساخت چهار نفره در دست اجراست.

وی افزود: ۱۰ هکتار زمین با توجه به آمار تایید نهایی شدگان طرح نهضت ملی مسکن، جوابگوی اجرای این طرح در آزادشهر است که البته با عنایت به تامین زمین یک هکتاری، هنوز به حداقل ۹ هکتار دیگر نیازمندیم.

فرماندار آزادشهر گفت: رایزنی‌هایی با مدیرکل بنیاد مستضعفان استان شده است، تا از زمین‌های در اختیار این مجموعه برای تامین زمین نهضت ملی مسکن شهرستان استفاده شود.

کریمی اظهارداشت: مدیرکل بنیاد مستضعفان گلستان هم آمادگی خود را برای واگذاری زمین‌ها به این طرح بزرگ و مهم ملی اعلام کرده است.