فرمانده سپاه نینوا گلستان:

نوک پیکان پشتیبانی‌ها را پایگاه‌های بسیج و حوزه‌های مقاومت بر عهده دارند

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت:وظیفه اصلی پشتیبانی از جنگ و دفاع مقدس بر عهده پایگاه‌های بسیج بوده و بر همین اصل نوک پیکان پشتیبانی‌ها را پایگاه‌های بسیج و حوزه‌های مقاومت بر عهده این پایگاه‌ها است.

به گزارش ساجد خبر، سردار سرتیپ دوم پاسدار علی‌ ملک‌شاهکوهی روز سه‌شنبه در مراسم افتتاحیه سومین جشنواره اسوه در سالن لاله سپاه نینوا گلستان اظهارداشت: ضمن تقدیر و تشکر از کسانی که از ابتدای شکل‌گیری انقلاب اسلامی تاکنون در پایگاه‌های بسیج زحمت کشیدند، باید از فرماندهان پیشکسوت در غالب یک همایش یا نشست تقدیر شود.

وی افزود: در گذشته به ویژه دوران دفاع مقدس و سال‌های نخستین شکل‌گیری بسیج، از پایگاه‌های نمونه تجلیل می‌شد که باید به آن دوران برگردیم و باز هم این روند ادامه داشته باشد.

ملک شاهکویی گفت: برای قرار دادن پایگاه‌های بسیج در طراز انقلاب اسلامی مسیر طولانی در پیش است و باید از پایگاه طراز انقلاب به جامعه اسلامی برسیم.

فرمانده سپاه نینوا گلستان تاکید کرد: پایگاه‌های بسیج خط مقدم دفاع مقدس بودند و می‌طلبد که همایش نقش پایگاه‌های بسیج در دفاع مقدس به پاس زحمات این عزیزان برگزار شود.

ملک‌شاهکوهی اضافه کرد: پایگاه‌های بسیج، بهترین مکان برای جهاد تبیین هستند که به شخصه و به نوبه خود از فرماندهانی که در احیا پایگاه‌های بسیج نقش کلیدی و موثری داشتند تشکر می‌کنم.

سومین جشنواره اسوه امروز با هدف شناسایی، معرفی و ترویج برترین پایگاه‌های مقاومت بسیج استان برگزار شد که در این مراسم فرمانده سپاه نینوا، فرماندهان نواحی، فرماندهان پایگاه‌های بسیج و سایر مسوولین استانی و شهرستانی حضور داشتند و از ۵۲ پایگاه بسیج نمونه تجلیل شد.