معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد گلستان:

برپایی ۴۴۰ پایگاه برای جمع آوری کمک های جشن عاطفه ها

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد حضرت امام خمینی‌ (ره) گلستان گفت که این نهاد برای جمع‌آوری کمک‌های نقدی و کالایی مردم نوعدوست و نیکوکاران استان برای کمک به دانش آموزان نیازمند در جشن عاطفه‌ها، ۴۴۰ پایگاه ثابت اداری و مرکز نیکوکاری برپا می‌کند.

به گزارش ساجد خبر، جواد فردی در حاشیه مراسم متمرکز آغاز توزیع ۶ هزار و ۷۰۰ بسته نوشت افزار و سبد کالا توسط محمد شهرکی نیکوکار گنبدی به خبرنگاران اظهارکرد: پایگاه‌های پیش بینی شده مراسم جشن ملی عاطفه‌ها در گلستان شامل ۲۰ اداره کمیته امداد، ۳۶۰ مرکز نیکوکاری در محلات و ۶۰ پایگاه در میادین اصلی شهرهای استان هستند.

وی اضافه کرد: امسال مراسم جشن عاطفه‌ها تا ۱۵ مهرماه ادامه دارد و مردم و نیکوکاران گلستانی می‌توانند کمکهای نقدی و کالایی خود را با اولویت نوشت افزار، کیف و کفش و البسه مدارس به ادارات کمیته امداد و مراکز نیکوکاری آن تحویل دهند.

فردی، آمار مددجویان زیرپوشش کمیته امداد گلستان را ۸۶ هزار خانوار با جمعیت تقریبی ۱۶۰ هزار نفر اعلام کرد و بیان داشت: از این آمار ۱۶ هزار ۲۶۰ نفر دانش آموز و هزار و ۳۰۰ نفر هم دانشجو هستند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد گلستان همچنین گفت: در سال گذشته اقشار مختلف مردم و نیکوکاران این استان در مجموع ۱۰۸ میلیارد ریال به صورت نقدی و کالایی به جشن عاطفه‌ها کمک کردند که پیش‌بینی می‌شود این رقم امسال ۱۲۵ میلیارد ریال افزایش یابد.

وی بابیان اینکه مردم گلستان تاکنون ۴۰ میلیارد ریال به جشن عاطفه‌ها کمک کردند، افزود: علاوه بر ادارات کمیته امداد، ۶۰ پایگاه ثابت طی روزهای ۲۸ تا ۳۱ شهریور در میدان‌های اصلی شهرهای این استان برای جمع‌آوری کمک‌های نقدی و کالایی مردم برپا می‌شود.

فردی اضافه کرد: همچنین پایگاه‌های کمیته امداد اول مهرماه در مصلی‌های نمازجمعه و روز دوشنبه ۱۱ مهر نیز در قالب زنگ عاطفه‌ها در مدارس سراسر گلستان برپا و هدایای مردمی را برای کمک به دانش آموزان نیازمند این استان جمع‌آوری خواهند کرد.

وی با قدردانی از همراهی و کمک‌های مردم و نیکوکاران گلستان به جشن عاطفه‌ها در سال های گذشته، برلزوم مشارکت فعال در این جشن ملی درسال جاری تاکید کرد.