۵ نفر از اراذل و اوباش منطقه مرزی گنبدکاووس دستگیر شدند

سرپرست هنگ مرزی اترک و مرزبان درجه یک گلستان از دستگیری پنج نفر از اراذل و اوباش دهستان "کُرند" از توابع بخش مرزی داشلی‌برون شهرستان گنبدکاووس خبر داد و گفت: این افراد با برخی رفتارهای هنجارشکنانه اقدام به رعب و وحشت در اهالی مرزنشین می‌کردند.

به گزارش ساجد خبر، سرهنگ حسین قدمگاهی اظهار کرد: پس از دریافت گزارش‌هایی از اهالی دهستان کُرند مبنی بر فعالیت هنجارشکنانه تعدادی از اراذل و اوباش، ماموران هنگ مرزی اترک روز گذشته با هماهنگی مرجع قضایی نسبت به شناسایی و دستگیری آنها با یک طرح ضربتی اقدام کردند.

وی افزود: از این افراد ۲ قبصه اسلحه شکاری غیرمجاز با ۱۴ عدد فشنگ، یک عدد چاقو و سه دستگاه موتورسکیلت بدون مدارک کشف و ضبط شد.

سرهنگ قدمگاهی بابیان اینکه متخلفان با تشکل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند، اضافه کرد: مرزبانی هنگ مرزی اترک با هرگونه هنجارشکنی و ایجاد ناامنی که موجبات سلب آسایش و امنیت مرزنشنیان را فراهم کند، قاطعانه برخورد خواهد کرد.

وی همچنین از کشف ۲۵ هزار و ۱۰ پاکت سیگار قاچاق معادل ( ۵۰۰ هزار و ۲۰۰ نخ) از حوالی بازارچه مرزی اینچه برون توسط ماموران پاسگاه سردار شهید سلیمانی خبر داد و گفت: قرار بود این سیگارها به کشور ترکمنستان منتقل شود.

سرپرست هنگ مرزی اترک گلستان افزود: در رابطه با سیگارهای کشف شده که ۷۲ ساعت پیش صورت گرفت، یک نفر دستگیر که با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.