مدیرکل امور مجلس وزارت ورزش و جوانان:

مساعدت ویژه مجلس زمان بهره‌برداری از این پروژه‌ها را کوتاه‌تر کند

مدیرکل امور مجلس وزارت ورزش و جوانان گفت: دولت برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام ورزشی کشور آمادگی کامل دارد و از همه ظرفیت‌های قانونی در این خصوص استفاده خواهد کرد و مساعدت ویژه مجلس می‌تواند زمان بهره‌برداری از این پروژه‌ها را کوتاه‌تر کند.

به گزارش خبرنگار ساجد خبر، محمدهادی لقمان پور شامگاه شنبه در حاشیه افتتاح مرحله نخست آکادمی فوتبال گنبدکاووس به خبرنگاران اظهار کرد: دولت مردمی و انقلابی آیت الله رییسی برای به بهره‌برداری رساندن این پروژه‌ها به مساعدت ویژه مجلس شورای اسلامی نیاز دارد.

وی افزود: کمیل این تعداد پروژه ورزشی نیمه کاره به اعتبارات زیادی نیاز دارد که با توجه به کمبود اعتبارات دولتی، مساعدت ویژه مجلس برای تامین منابع برای این پروژه‌ها ضروری است.

لقمان پور اضافه کرد: بخشی از پروژه‌های ورزشی نیمه‌تمام و مازاد بر نیاز هم مطابق قانون قابلیت واگذاری به بخش خصوصی دارد که مدیران کل ورزش و جوانان استان‌ها می‌توانند درصورت آمادگی افراد دارای اهلیت مشابه سرمایه‌گذار آکادمی فوتبال گنبدکاووس، این پروژه‌ها را برای تکمیل به آنها واگذار نمایند.

مدیرکل امور مجلس وزارت ورزش و جوانان همچنین با سفر ۱۳ اسنفد سال قبل رییس جمهور و برخی اعضای هیات دولت به گلستان نیز اشاره کرد و گفت: در این سفر دولت اعتبارات خوبی معادل ۲ هزار و ۱۸۰ میلیارد ریال برای ورزش این استان تصویب کرد.

وی با تاکید برضرورت پیگیری مدیران استانی و شهرستانی برای تخصیص اعتبارات سفر هیات دولت به گلستان، ابراز امیدواری کرد تا با تخصیص کامل اعتبارات، تعداد قابل توجهی پروژه نیمه کاره ورزشی در این استان به بهره‌برداری برسد.