معاون وزیر میراث فرهنگی:

انتخاب افراد سالم در مدیریت، یکی از اولویت‌های اصلی دولت سیزدهم است

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزیر میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی گفت: انتخاب افراد سالم در مدیریت، یکی از اولویت‌های اصلی دولت سیزدهم است و بررسی‌ها نشان می‌دهد که در اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان افراد ناپاک حضور ندارند.

به گزارش خبرنگار ساجد خبر، جواد واحدی روز شنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان اظهار کرد: استفاده از نیروهای جوان در مدیریت میراث فرهنگ گلستان با پیگیری استاندار رقم خورده و امیدواریم با توانمندی و انگیزه مدیر جدید تحولات خوبی برای میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی این استان رقم بخورد.

وی افزود: اولویت دولت سیزدهم، انجام کار بدون وقفه است و هیچ ساعتی از روز برای خدمت‌رسانی به مردم نباید از دست برود.

ساور گفت: بیش از ۲۵ سال از استقلال گلستان می گذرد و به رغم ظرفیت‌های استان، تاکنون نتوانستیم از آن برای توسعه استفاده کنیم.

وی برندسازی و بازاریابی را مشکل دیگر تولیدات فعالان صنایع دستی گلستان برشمرد و گفت: همراهی بیشتر دستگاه های مرتبط از جمله حمایت استاندار در رفع این مشکل ضروری است.

وی افزود: جذب توریسم و رونق صنایع دستی از جمله طرح های مهم گلستان است که رایزنی انجام آن از سوی استاندار آغاز شده و این طرح با جذب گردشگر از کشورهای حوزه دریای خزر و خلیج فارس پیگیری می شود.

به گفته وی تبادل گردشگر تا ۲ هفته آینده با کشور عراق و سفر استاندار گلستان به عمان برای زمینه‌سازی جذب گردشگر از جمله طرح‌های رونق گردشگری گلستان در آینده نزدیک است.

محمدجواد ساور افزود: در سفر دولت سیزدهم به گلستان هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال برای بخش میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مصوب شد که نشان دهنده توجه ویژه دولت به توسعه زیرساخت های استان است.

وی بیان کرد: یکی از راه‌های موثر برای کمک به تقویت بخش گردشگری، شناسایی ظرفیت‌ها و تلاش برای استفاده مطلوب از آن است که جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی راه رسیدن به این هدف را کوتاه می‌کند.

واحدی همچنین بر رسیدگی به وضعیت کارکنان اداره کل تاکید کرد و گفت: حقوق و مزایای کارکنان اداره کل از اعتبارات استانی پرداخت می‌شود که لازم است ارتباط با مدیریت و برنامه ریزی گلستان تقویت شود.