استاندار گلستان:

فرآیند خوبی را در اسناد بخشی ۳۰گانه و برنامه‌های عملیاتی داریم

استاندار گلستان گفت: فرآیند خوبی را در اسناد بخشی ۳۰گانه و برنامه‌های عملیاتی داریم از روز نخست یک برنامه اقدام داشتیم که اسناد بخشی و سایر برنامه‌ها آن را تکمیل خواهد کرد و قرار نیست ما درگیر روزمرگی شویم.

به گزارش ساجد خبر، علی‌محمد زنگانه شنبه در حاشیه بهره‌برداری از پروژه‌های هفته دولت در گنبدکاووس اظهار کرد: استان گلستان در دولت مردمی وارد یک برهه جدید از پیشرفت و توسعه شده است؛ حمایت‌های همه جانبه دولت و رئیس جمهور در قالب مصوبه‌های سفر گام بلند برای ایجاد زیرساخت‌های پیشرفت و توسعه همه جانبه و عادلانه بوده است.

وی تصریح کرد: در مصوبه‌های سفر رئیس جمهور به گلستان و اقداماتی که در طول یکسال فعالیت دولت مردمی انجام شده است شاهد بن‌بست شکنی‌هایی بودیم.

زنگانه افزود: فرآیند خوبی را در اسناد بخشی ۳۰گانه و برنامه‌های عملیاتی داریم از روز نخست یک برنامه اقدام داشتیم که اسناد بخشی و سایر برنامه‌ها آن را تکمیل خواهد کرد و قرار نیست ما درگیر روزمرگی شویم.

وی تاکید کرد: با این گام‌ها، برنامه‌ها و نظام مسائلی که استخراج شده، استان گلستان وارد فاز جدیدی از پیشرفت و توسعه می‌شود.

زنگانه ادامه داد: در هفته دولت شاهد افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۹۹۰۰ میلیارد تومان پروژه هستیم که در نوع خود بی‌نظیر است، از این تعداد بیش از ۹۰ درصد پروژه‌ها افتتاحی و کمتر از ۱۰ درصد نیز عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود.

استاندار گلستان افزود: در نهضت ملی مسکن وارد فاز جدیدی شدیم و زمین مورد نیاز بخش شهری تا ۵۰ درصد و زمین مورد نیاز برای ساخت ۲۸ هزار واحد مسکونی در روستاهای استان به صورت ۱۰۰ درصد تامین شده است‌، باید مازاد اراضی دستگاه‌های اجرایی شناسایی شود و این کار سرعت بگیرد چراکه مسکن یکی از نیازهای ضروری مردم است، با تشکیل شورای مسکن و کمیته فرعی آن تلاش می‌کنیم به تقاضای ۹۰ هزار نفر برای مسکن پاسخ دهیم.

زنگانه گفت: اعتبارات آبرسانی به شهر گرگان در مقایسه با سال قبل ۳۷ درصد بیشتر شده و در حوزه‌های زیرساختی دیگر مانند راه، برق، اصلاح شبکه و … نیز شاهد ۱۰ برابر شدن اعتبارات بوده‌ایم که این نشان از همت و توجه دولت و نظام به استان است.