معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان:

خدمت بی‌واسطه راه مقابله با هجمه‌های دشمن برای ناامیدکردن جامعه است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: خدمت بی‌واسطه، بی‌منت و صادقانه به مردم راه مقابله با هجمه‌های دشمن برای ناامیدکردن جامعه است.

به گزارش خبرنگار ساجد خبر، سید علی مهاجر ظهر امروز در قرارگاه خبری شهید همدانی اظهار کرد: در راستای امیدآفرینی و جهاد تبیین، هر اقدام ما باید پیوست رسانه‌ای داشته باشد و رسانه‌ها نیز نقشی راهبردی در این زمینه دارند.

وی افزود: فرصت خدمت کوتاه است و برای رفع مشکلات باید همه پای کار بیایند، نباید افراد را خط‌کشی و تقسیم‌بندی کنیم اتفاقا همین کارها سبب عقب‌افتادگی استان شده است. در این جنگ ترکیبی و شناختی همه ما در یک سنگر هستیم.

مهاجر گفت: رویکرد دولت سیزدهم انجام اقدامات موثر در راستای تحقق شعار سال و منویات رهبر معظم انقلاب است.

وی افزود: شعار هفته دولت امسال ” دولتِ مردم” بوده و عناوین روزشمار این هفته نیز برگرفته از باورهای دینی و شعارهای دولت است.

مهاجر اظهار کرد: میثاق با ولایت، فسادستیزی و عدالت، تحول و خلاقیت، خانواده و سلامت، اخلاق و معنویت، دانش و پیشرفت و شجاعت و عقلانیت عناوین روزهای هفته دولت امسال است.

وی گفت: ستاد گرامیداشت هفته دولت به ریاست استاندار و در ۴ کارگروه و ۱۷ کمیته و ۱۴ شهرستان تشکیل شده است.

مهاجر بیان کرد: مدیریت استان با رویکر فسادستیزی و برپایه وحدت، انسجام و همدلی و با همکاری همه جریانات سیاسی برنامه‌های تحولی خوبی را در دستور کار دارد.

وی افزود: پروژه‌های هفته دولت در سه سطح با حضور مسئولان ملی، مسئولان استانی ( استاندار و معاونان) و در سطح شهرستانی افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

به گقته مهاجر، حضور مسئولان ملی در شهرستان‌های بندرگز، گرگان، کلاله، آق‌قلا و علی‌آبادکتول برای افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌ها پیش‌بینی شده است.

وی افزود: دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، عطرافشانی گلزار شهدا، سخنرانی فرمانداران در نماز‌های جمعه، تجلیل از کارمندان نمونه و بازنشستگان، گرامیداشت شهدای کارمند و شهیدان رجایی و باهنر نیز در ایام هفته دولت برگزار می‌شود.