فرماندار رامیان:

افتتاح و اغاز عملیات اجرائی ۴۱۵ طرح در هفته دولت/ اختصاص ۱۰ میلیارد تومان به ایمن سازی جاده رامیان به شاهرود

فرماندار رامیان گفت: در هفته دولت امسال 415 طرح با اعتباری بالغ بر 182 میلیارد تومان افتتاح و یا عملیات اجرائی آن آغاز می شود.

به گزار خبرنگارساجد خبر، مهدی استیری صبح امروز در قرارگاه خبری شهید همدانی اظهار کرد: از تعداد ۴۱۵ طرح هفته دولت ۷۹ طرح  عمرانی با اعتبار بالغ بر ۱۲۳ میلیارد تومان و سه هزار و ۳۳۶ طرح اقتصادی با ۵۹ میلیارد تومان با اشتغالزایی ۴۱۱نفر به بهره برداری و یا عملیات اجرائی آن شروع می شود.

وی افزود: ساختمان جدید فرماندهی نیروی انتظامی رامیان بعد از سال ها استجاری امسال با اعتبار ۳ میلیارد تومان در هفته دولت افتتاح می شود.

استیری افزود: مخزن بتنی ۲ هزار متر مکعبی آب خان ببین با اعتبار ۹ میلیارد تومان احداث می شود که با بهره برداری از آن مکل آب این شهر حل می شود.

وی بیان کرد: بهسازی بافت روستایی پاقلعه که یکی از روستای هدف گردشگری محسوب می شود با ۳ میلیارد تومان و احداث محزن یکهزار متر مکعبی شهرک صنعتی رامیان از دیگر برنامه های هفته دولت در این شهرستان است.

فرماندار رامیان گفت: سال گذشته در هفته دولت ۱۵۰ طرح عمرانی، اشتغالزایی و اقتصادی با ۸۴ میلیارد تومان به بهره برداری و یا عملیات اجرائی آن آغاز شد و این ارقام نشان می دهد که در بخش اقتصادی ۲۷۶ درصد و در بخش اعتبارات ۲۱۷ درصد و در بخش اشتغالزایی ۲۶۴ درصد رشد داشته ایم.

در طرح نهضت ملی مسکن ۳ هکتار زمین در شهر خان‌ببین، ۲.۹ هکتار در رامیان و در شهر تاتار نیز زمین برای ۳۲۱ متقاضی تامین شده اما در شهر دلند هنوز زمین تهیه نشده است. در ۱۹ روستای این شهرستان ۵۸ هکتار زمین منابع ملی تحویل شد و در ۱۱ روستا کارسازی انجام شده است و در بقیه روستاها اراضی موردنیاز را از طریق الحاق به بافت و توافق با مالکین تهیه خواهیم کرد.