فرماندار آزادشهر:

افتتاح و کلنگ زنی ۱۱۱ طرح عمرانی و اشتغالزایی در هفته دولت/ ۷۴۵ میلیارد تومان طرح های سفر ریاست جمهوری

فرماندار آزادشهر گفت: جمع طرح های عمرانی، اشتغالزایی و اقتصادی در هفته دولت 111 طرح با اعتبار یکهزار و 161 میلیارد تومان افتتاح و یا بهره برداری می شود.

به گزارش خبرنگار ساجد خبر، سید جواد کریمی صبح امروز در قرارگاه خبری شهید همدانی اظهار کرد: در ۱۴ روستای شهرستان مبلغ۵۰۶ میلیارد تومان اجرای طرح هادی اجرا شده است.

وی افزود: در بحث نهضت ملی مسکن ۳۹ هکتار از منابع ملی از بنیاد مسکن و منابع طبیعی در سطح روستاها و ۷ هکتار از اراضی دولتی و  ۳۱ قطعه به متقاضیان زمین روستایی واگذار شده است.

کریمی گفت: در بحث اقدام مسکن ملی برای۵۶واحد۲۰قرارداد تسهیلات در بانکها منعقد شده است.

وی ادامه داد: گازرسانی به روستاها نیز  ۶۰ درصد پیشرفت داشته است و گازرسانی به ۸ روستای بخش چشمه ساران با جدیت در حال انجام است و از مجموع ۱۵ میلیارد تومان اعتباری که برای این طرح در نظر  گرفته شده ۵ میلیارد تومان آن اختصاص پیدا کرده است.

فرماندار آزادشهر بیان کرد: شروع عملیات کمربندی شهرستان با اعتبار ۱۹ میلیارد تومان در دست اقدام است.

وی افزود: در هفته دولت ۸۳ طرح عمرانی به مبلغ ۹۷ میلیارد تومان افتتاح می شود و کلنگ ۱۸طرح عمرانی انجام  می شود  و ۱۰ طر ح اقتصادی و اشتغالزایی با سرمایه گذاری ۲۶ میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.

کریمی اظهار کرد: طرح آسفالت آزادشهر به خوشش ییلاق بااعتبار ۲۶ میلیارد تومان در هفته دولت گلنگ زنی می شود .

وی ادامه داد:  مدرسه ۶ کلاسه روستای کاشیدار با اعتبار ۷میلیاردو ۲۰۰  میلیون تومان  و مقاوم سازی ۸۶ مسکن روستایی با اعتبار ۶ میلیارد و ۹۰۰  میلیون تومان در هفته دولت افتتاح می شود.

کریمی گفت: برای نهضت آسفالت شهری ۹۴۰  میلیون تومان قیر به شهرداری تخصیص داده شده است.

به گفته وی جمع طرح های عمرانی ره آورد سفر ریاست جمهوری ۷۴۵ میلیارد تومان است.