شهردار گرگان خبر داد:

تاسیس سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری گرگان

شهردار گرگان از تاسیس سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری خبر داد و گفت: این سازمان به چرخه توسعه شهری کمک می کند.

به گزارش ساجد خبر، مهندس محمدرضا سبطی در هشتاد و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر گرگان به تشکیل سازمان جدید در شهرداری اشاره کرد و اظهار کرد: سازمان عمران و بازآفرینی شهری در ۶ ماه ابتدایی دوران مسئولیتم تاسیس شد و به استناد ماده ۵۶ قانون شهرداری ها، مالکیتش به طور کامل در اختیار شهرداری است.

وی خاطرنشان کرد: با راه اندازی این سازمان، ما در سطح استان می توانیم فعالیت های عمرانی انجام دهیم و منبع درآمدی پایدار جدیدی را برای شهرداری ایجاد کنیم.

سبطی ادامه داد: با اهتمام استاندار و معاون عمرانی او اولین کار سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری، اجرای پروژه کمربندی غربی گرگان به طول ۱۳ کیلومتر به شکل آنتنی خواهد بود.

وی اظهار امیدواری کرد: امیدوارم این سازمان به عنوان بازوی پیمانکاری و درآمدزایی شهرداری بتواند به چرخه توسعه شهری کمک کند.

شهردار گرگان به تبدیل وضعیت کارکنان در دوره مدیریتی خود اشاره و بیان کرد: ۲۰۸ نفر نیروی شرکتی به قراردادی، ۱۴۰ نفر نیروی ایثارگری به قراردادی، ۲۸ نفر نیروی ایثارگری پیمانی به شرکتی و ۲۴ نفر نیروی پیمانی به رسمی آزمایشی تبدیل وضعیت شدند.

سبطی خاطرنشان کرد: نگاه و سیاست ما بر این بوده که وضعیت شغلی و نیروی انسانی می بایست در ۶ ماه اول دوران مسئولیتم تعیین تکلیف شوند که به این برنامه جامه عمل پوشانیده شد.

وی در پایان از ضرورت توسعه پروژه‌های مربوط به بازگشایی معابر شهری خبر داد و گفت: محورهای طبیعت ، نیایش، ملاقاتی و پارتیان در اولویت اجرای این طرح قرار دارند.