شهردار گنبدکاووس :

عملیات آسفالت معابر شهری گنبدکاووس بدون وقفه ادامه دارد

شهردار گنبد کاووس گفت: عملیات آسفالت و بُتن ریزی معابر شهری گنبدکاووس بدون وقفه توسط تیم‌های واحد عمران شهری شهرداری درحال انجام است و پیش بینی می‌شود تا قبل از شروع فصل سرما و شروع بارش‌ها ۳۰ هزار تُن آسفالت در خیابان‌های این شهر پخش شود.

به گزارش ساجد خبر، سیدعلی اصغر موسوی اظهار کرد: امسال با اعتبار تقریبی ۲ هزار میلیارد ریال که در بودجه ۱۴۰۱ شهرداری پیش بینی شده، ۲۱۰ هزار مترمربع از خیابان‌ها و معابر این شهر آسفالت یا بُتن‌ریزی می‌شود.

وی افزود: تا کنون ۷۱ کوچه و خیابان که بیشتر در بافت‌های قدیمی و یا جز معابر بزرگ و اصلی این شهر بودند، آسفالت یا بُتن ریزی شدند.

موسوی ادامه داد: شهرداری گنبدکاووس علاوه بر موارد اشاره شده، اقدامات عمرانی دیگری از جمله جدول کشی و بهسازی جداول هدایت آب‌های سطحی، بهسازی مبلمان شهری و روشنایی معابر و استاندارد سازی لوازم بازی در ۱۰ بوستان محله‌ای این شهر را در حال انجام دارد.

به گفته وی تاکنون لوازم بازی در ۶ بوستان محله‌ای گنبدکاووس با تایید کارشناسان اداره استاندارد این شهرستان، به روز و استاندارد شده است.

شهردار گنبدکاووس همچنین با تبریک ۱۷ مرداد روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی اظهارداشت: رسانه‌ها و خبرنگاران نقش مهمی در بهبود عملکرد مدیران بویژه درحوزه مدیریت و خدمات شهری برعهده دارند.

موسوی گفت: بیان مسائل، مشکلات و مطالبات مردم به مدیران و انعکاس عملکرد مدیران به مردم یک ارتباط دوسویه است که حاصل آن به افزایش خدمات رسانی و رضایتمندی شهروندان منجر خواهد شد.