معاون استاندار گلستان:

حقوق مردم را از هر راهی که قابل انجام باشد به دست خواهیم آورد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان گفت: برای رسیدن به پیشرفت بیشتر استان با کسی تعارف نداریم و حقوق مردم را از هر راهی که قابل انجام باشد به دست خواهیم آورد.

به گزارش ساجد خبر، سیدمحمد دهنوی روز شنبه در جلسه کارگروه اشتغال استان بر ضرورت همراهی مدیران برای پیاده کردن اهداف دولت تاکید و اظهار کرد: اگر مدیری نمی‌تواند با برنامه موجود استان کار کرده و برنامه‌های دستگاه خود را با ستاد مرکزی هماهنگ ‌کند بهتر است از این مسوولیت کنار برود.

وی بیان کرد: اگر قرار است مدیری در یک دستگاه بماند باید با قوت به کار خود ادامه دهد و اگر قرار بر تغییر است باید با نظر استاندار باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان افزود: با هم بودن و تقویت مطالبه‌گری در همه بخش‌ها باعث شده مشکلاتی مانند خلیج گرگان، آشوراده و پتروشیمی به سرانجام برسد و این رویه در دیگر بخش ها هم دنبال خواهد شد.

دهنوی ادامه داد: برای رسیدن به پیشرفت بیشتر استان با کسی تعارف نداریم و حقوق مردم را از هر راهی که قابل انجام باشد به دست خواهیم آورد.

معاون استاندار گلستان با بیان این که اشتغال مهم‌ترین تعهد انجام نشده کشور است گفت: دولت سه مساله جدی اقتصادی دارد که مهمترین آنها اشتغال است که امیدواریم با استفاده صحیح از همه ظرفیت‌های استان این مشکل را به حداقل برسانیم.

وی با گلایه از کم کاری مدیران مرتبط با ایجاد اشتغال در گلستان گفت: تا زمانی که عزم و اراده جمعی برای حل مشکلات وجود نداشته باشد، نامه، تذکر و توبیخ اثرگذار نخواهد بود.

وی به مدیران تاکید کرد: به سامانه رصد تمکین کنند، زیرا این سامانه نمایش عملی کارنامه آنان است و بدانند یارانه‌ای که برای اشتغال از جیب ملت پرداخت می‌شود چه سرنوشتی پیدا خواهد کرد.

معاون استاندار گلستان گفت: ظرفیت‌ها و مشوق‌های سرمایه‌گذاری در مناطق مرزی باید تا ۱۵ روز آینده توسط دستگاه‌ها اعلام شود و از سوی دیگر برنامه‌های تقویت حوزه کسب و کار و سهم استان مشخص گردد.

دهنوی خطاب به مدیران ادارات جهاد کشاورزی و صنعت – معدن و تجارت استان گفت: سرنوشت پرونده‌ای که برای تسهیلات اشتغال به دبیرخانه یا بانک ارسال می‌شود باید مورد پیگیری قرار بگیرد و مدیران این دستگاه ها نباید تقصیر پرداخت نشدن تسهیلات را به دوش دبیرخانه کارگروه بیندازند.