مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گلستان:

بهره برداری از اجرای طرح توسعه روستایی گلستان تا ۳۰ ماه آینده

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گلستان گفت: برای اجرای طرح توسعه روستایی گلستان ۶ هزار و ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده و قرار است تا ۳۰ ماه آینده به طور کامل به بهره‌برداری برسد.

به گزارش ساجد خبر، ایرج حیدریان اظهار کرد: طرح جهاد آبرسانی به ۴۲۳ روستای استان با جمعیت ۳۷۰ هزار نفر که از ابتدای سال جاری تاکنون عملیاتی شده اقدام کم‌نظیر دولت در تامین آب آشامیدنی پایدار ساکنان این مناطق است.

وی افزود: این طرح که توسط وزارت نیرو عملیاتی شده شامل حفر و تجهیز ۳۰ حلقه چاه، ایجاد خط انتقال و شبکه توزیع به طول هزار و ۲۹۱ کیلومتر، ایجاد ۷۲ مخزن با ظرفیت ۲۲ هزار متر مکعب و ساخت ۱۰ ایستگاه پمپاژ است که توسط قرارگاه خاتم الانبیا و سپاه نینوا گلستان به اجرا درآمد.

به گفته حیدریان ۸۲ درصد حجم کار اجرای طرح جهاد آبرسانی به ۴۲۳ روستای اولویت‌دار گلستان در حوزه اجرای ایجاد خط انتقال و شبکه توزیع است.

وی ادامه داد: برای اجرای طرح توسعه روستایی گلستان ۶ هزار و ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده و قرار است تا ۳۰ ماه آینده به طور کامل به بهره‌برداری برسد.

حیدریان در خصوص پیشرفت فیزیکی اجرای طرح مزبور افزود: دربازه زمانی نزدیک به پنج ماه نخست امسال این طرح ۱۰.۵۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی بر همکاری بیش از گذشته دستگاه های مرتبط در شتاب دادن به اجرای طرح جهادآبرسانی به روستاهای استان تاکید کرد.

حیدریان همچنین از پیشنهاد اضافه شدن ۶۶ روستا برای اجرای طرح تامین آب آشامیدنی پایدار استان در طرح جهادآبرسانی خبر داد و اظهار امیدواری کرد که این درخواست با موافقت وزارت نیرو همراه شود.