به همت بسیج دانشجویی گلستان؛

برگزاری مراسم عزاداری دهه اول محرم در دانشگاه گلستان

مراسم عزاداری شب نهم دهه اول محرم به همت هیات رهروان حاج قاسم دانشگاهیان استان گلستان با حضور مسئولان استانی و دانشجویان استان در دانشگاه گلستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ساجد خبر، این مراسم با حضور دکتر منتظری ، نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی و سردار ملک شاهکویی و جمع زیادی از دانشجویان، اساتید و شهروندان و بسیجیان در محل دانشگاه گلستان همچون شب های قبل با شوری عاشقانه و عارفانه با اجرای مداحی سوزناک در وصف حضرت سیدالشهداء و شهیدا کربلا و همچنین سردار حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.

گفتنی است این هیات در مکان دانشگاه گلستان در این دهه اقدام به راه اندازی غرفه های مختلف از جمله غرفه مشاوره، خطاطی و غرفه مجازی که صحنه شهادت حضرت عباس را به صورت ۳۶۰ درجه نشان میدهد راه اندازی کرده و حسینه کودک و نوجوان را نیز با اجرای بازی ، نقاشی و کتابخوانی در رابطه با شهدای کربلا و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی راه اندازی کرده است.

چندی پیش حجت‌الاسلام سعید کرمی، مدیرکل فرهنگی‌اجتماعی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در این مراسم با اشاره به نقش خودسازی در جامعه‌سازی اسلامی گفته بود که جلسه سید الشهدا، محل تفکر و تامل است. باید با نگاهی به عقب، ببینیم واقعا با خودمان و خدای خودمان چند چندیم.

سید محمدحسین حسینی، مَهدی اهتمام، سیدرضا کریمی، عماد تقوی، ابوالفضل نقیبی، کیان مقصودلو، امیر علی جرجانی، حجت جهانی، علی فرامرزی، امیر حسین توحیدی از عکاسان این مراسم در ده شب محرم هستند.