نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس:

رشد هشت درصدی یک راهبرد جدی در استان است/ ارایه تسهیلات به مردم به درستی انجام نمی شود

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی گفت:رشد هشت درصدی یک راهبرد جدی در استان است که در مقیاس شهرستانی فرمانداران و در مقیاس استانی و ملی مدیران ارشد دیگر باید تحقق آن را پیگیری کنند.

به گزارش ساجد خبر، غلامرضا منتظری در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی استان استانداری گلستان اظهار کرد: همین بررسی‌ها نشان می‌دهد بانک‌های عامل حمایتی از سرمایه‌گذاری خارجی نمی‌کنند در صورتی این حوزه و پرداخت تسهیلات به مردم باید تسهیل شود.

وی افزود: بیشتر مراجعات به دفاتر ما برای تسهیلات بانکی است که بررسی‌ها نشان می‌دهد متاسفانه تسهیل‌گری در ارایه تسهیلات به مردم به درستی و معنای واقعی انجام نمی‌شود.
نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار داریم هر اداره‌ای از سند چشم‌انداز خود رونمایی کند، زیرا این سند فرهنگ پاسخگویی در مدیران را نهادینه می‌کند و سبب جُنب و جوش بیشتر مدیران خواهد شد.

وی تصریح کرد: پروژه‌های مصوب سفر رییس جمهور به گلستان باید برای هر حوزه انتخابیه نمایندگان مجلس تفکیک و ابلاغ شود تا نمایندگان انگیزه بیشتری برای پیگیری داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایطی که در بخش اقتصادی در جامعه داریم و شاهد افزایش هزینه‌های آب و برق هستیم، نیاز است مدیران این بخش‌ها در رسانه‌ها بیشتر حضور داشته باشند و پاسخ اقناعی به مردم و جامعه دهند تا شاهد اتفاقات ناگوار نباشیم.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا گفت: در جلسه‌ای که هفته گذشته به همراه تعدادی از نمایندگان استان با وزرای نیرو و جهادکشاورزی داشتیم که مصوب شد تا قطع برق چاه‌های کشاورزی کاهش یابد و مطالبات کشاورزان استان در بخش گندم با تخصیص ۳۰ هزار میلیارد ریال پرداخت شود که بخشی از آن پرداخت شده و مابقی هم به زودی پرداخت خواهد شد.

وی یادآور شد: به منظور تسریع در روند تکمیل سالن حوزه هنری استان ۱۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات نماینده مجلس پرداخت خواهد شد.

منتظری اضافه کرد: هر چند وقت یک بار نیاز است پروژه‌های مصوب سفر رییس جمهور و هیات دولت به استان، به مردم گزارش شود تا آنان بیشتر در جریان پروژه‌ها قرار بگیرند.

وی ادامه داد: با ارائه این گزارش‌ها و میزان پیشرفت و هدف از اجرای آن به مردم سبب ایجاد امید و نشاط در جامعه خواهد شد.