مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان:

خیران کشوری ۶ مدرسه در مناطق روستایی گلستان احداث می‌کنند

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گلستان گفت: با مشارکت شرکت صنایع غذایی میهن و یک نیکوکار تهرانی قرار است ۶ مدرسه در مناطق روستایی این استان احداث شود و در صورت تخصیص اعتبارات نوسازی تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد.

به گزارش ساجد خبر، وحید فراهی اظهار کرد: از مجموع مدارسی که قرار است در مناطق روستایی گلستان ساخته شود، پنج مدرسه سه کلاسه هر کدام با زیربنای ۱۴۷ مترمربع توسط شرکت صنایع غذایی میهن در روستاهای “کوپه آق بند گنبدکاووس، نوده شریف گرگان، گیلان تپه گالیکش، کوهمیان آزادشهر و امام آباد علی آباد کتول” احداث می‌شود.

وی افزود: اعتبار پیش بینی شده برای ساخت هر مدرسه سه کلاسه توسط شرکت غذایی میهن ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است که عملیات اجرایی این مدارس دوشنبه و سه شنبه هفته جاری در روستاهای اشاره شده آغاز خواهد شد.

فراهی اضافه کرد: مطابق جدول زمان بندی شده، این مدارس تا پایان سال جاری به بهره برداری خواهند رسید.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گلستان ادامه داد: همچنین با کمک مالی یکی از نیکوکاران تهران مدرسه ۲ کلاسه در روستای الهادی رامیان احداث خواهد شد.

وی گفت: این مدرسه با هزینه پنج میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریالی نیکوکار تهرانی به صورت صنعتی و ظرف ۲ ماه احداث و مهرماه امسال به بهره برداری خواهد رسید.

فراهی افزود: مراسم آغاز عملیات اجرایی این مدرسه خیرساز روز پنجشنبه هفته جاری در روستای اشاره شده برگزار خواهد شد.