معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان:

یک سرمایه‌گذار نباید در استان معطل مجوزها بماند

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان گفت: مدیرکل جدید این اداره باید برنامه‌اش را در خصوص پنجره واحد استان، مشخص کند، زیرا معتقدیم نباید یک سرمایه‌گذار در استان معطل مجوزها بماند که این معطلی سبب فرار کردن وی از استان شود و بر این اساس برای تسهیل درامور سرمایه‌گذاری، مجوزهای بی‌نام در استان صادر کردیم.

به گزارش خبرنگار ساجد خبر، سیدمحمد دهنوی عصر امروز در آیین تکریم و معارفه مدیران پیشین و فعلی اداره کل امور اقتصادی و دارایی گلستان در گرگان اظهار کرد:  مجموعه اقتصاد و دارایی استان، یک مجموعه تحول‌گراست و این تحول با توجه به ظرفیت نیروی انسانی مشخص است.

وی افزود: ما کارهای زیادی را در حوزه اقتصادی استان برنامه‌ریزی کرده‌ایم که یکی از آنها رساندن درآمد سرانه خانوارهای استان که اکنون نصف میانگین کشوری‌ست، به این میانگین است که باید ابتدا در استان به ۱۱۲۰ میلیارد ریال تولید ناخالص برسیم و برای رسیدن به این میزان تولید ۲۵۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری نیاز داریم که این سرمایه‌گذاری نیازمند همت اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان است.

دهنوی ادامه داد: رسیدن به رشد اقتصادی مبنایش اداره کل امور اقتصادی و دارایی است و دبیرخانه همه تسهیلات و کارگروه‌های اقتصادی نیز برعهده این اداره کل نهاده شده است.

وی بیان کرد: مدیرکل جدید این اداره باید برنامه‌اش را در خصوص پنجره واحد استان، مشخص کند، زیرا معتقدیم نباید یک سرمایه‌گذار در استان معطل مجوزها بماند که این معطلی سبب فرار کردن وی از استان شود و بر این اساس برای تسهیل درامور سرمایه‌گذاری، مجوزهای بی‌نام در استان صادر کردیم.

معاون استاندار گلستان گفت: یکی دیگر از اقداماتی که در این استان انجام دادیم، شناسایی اموال مازاد دستگاه‌های دولتی است که معتقدیم باید به یک حکمرانی واحد در نظام حکمرانی استان برسیم و اموال و املاک دولتی باید در خدمت نظام تحول در مسیر رشد و توسعه باشد.