معاون سیاسی، امنیتی واجتماعی استانداری گلستان عنوان کرد

رفتار ما نباید عوام فریبانه و شعاری باشد/ به دنبال مهندسی کردن رسانه ها نیستیم

معاون سیاسی، امنیتی واجتماعی استانداری گلستان گفت: رفتار ما در هر مسئولیتی که قرار داریم نباید عوام فریبانه و شعاری باشد و باید با خلوص نیت در راهی که قدم گذاشته ایم گام برداریم.

به گزارش خبرنگار ساجد خبر، سید علی مهاجر ظهر امروز در نشست خبری به همراه مدیران حوزه این معاونت ، اظهار کرد: باید برای ادای تکلیف به مردم و انقلاب  در مسیر درست خرکت کتیم و در این بین رسانه ها به عنوان چشم بینای مدیران با انتقال مسائل  و مشکلات نقش ویژه ای در تصمیم گیری ها دارند.

وی افزود: برخوردهای قهری هیچ گاه کارساز نبوده است، بایکدیگر قهر نکنیم و تاکید استاندار این است که از انتقاد خبرنگاران نرنجید و باید ارتباط دو طرفه را حفظ کنیم..

مهاجر گفت: به دنبال مهندسی کردن رسانه ها نیستیم و همواره در کنار رسانه ها بوده و هستیم.

وی ادامه داد: برخی افراد در فضای مجازی فیک می‌نویسند و گمنام می‌نویسند و این‌ باعث بی‌اعتمادی به عملکرد مسئولان دولت می‌شود.

مهاجر افزود : ارتباط تنگاتنگ رسانه ها و مدیران همیشه سبب توسعه شده است و این مهم بر کسی پوشیده نیست .

وی بیان کرد: رسانه های استان در مقاطع گوناگون که در استان اتفاقات خاصی  از جمله قتل دو روحانی در گنبد رخ داد ،حجمه سازی در فضای مجازی نکردند و به اصلاح آب در آسیاب دشمنان نریختند و از همان ابتدا خبر را با تیتر قتل دو روحانی انتشار دادند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری تصریحر کرد: بسیاری از شبکه های برون مرزی و مجازی مدام به دنیال تفرقه افکنی  با انتشار اخبار نادرست هستند تا جنگ روانی در بین مردم راه بیاندازند و امروز وظیفه رسانه ها از هر زمان دیگری سنگین تر شده تا با ایجاد امید آفرینی و درج اخبار صحیح فضای جامعه را به گونه ای تغیی دهند که مردم به راحتی بتوانند درست را از نادرست تشخیص دهند.

این مقام مسئول به شایسته سالاری در انتصابات تاکید کرد و گفت: ۲۰۲ پست در استانداری داریم و فرصت شغلی برای بچه های استان است و بیش از ۹۵ درصد منتصبین ما بومی هستند، گاهی برای این انتصابات استاندار ایستاده و حکم صادر شده را برگردانده تا نیروی بومی منصوب شود و دوستان ما در فضای مجازی با کامنت‌های فیک استاندار را تخریب کردند.

این مقام مسئول بیان کرد: ۵۹ درصد از پست های سازمان را جابه جا و یا ابقا کردیم و به دیگر مسئولان گفتیم که کار را با قدرت پیگیری کنند.

مهاجر بیان کرد: در سفر رئیس جمهور ۴۰ حمایت و مصوبه داشتیم و هیچ استانی مثل گلستان نتوانست از سفر رئیس جمهور اینچنین مصوبه بگیرد‌.