نشست هم اندیشی رئیس و اعضای سازمان فضای مجازی سراج و دکتر منتظری و هیات همراه

نشست هم اندیشی رئیس و اعضای سازمان فضای مجازی سراج گلستان و دکتر منتظری نماینده مردم گرگان و آق قلا و نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس و هیات همراه برگزار شد.

به گزارش ساجدخبر، در این نشست سید پیام حسینی رئیس سازمان فضای مجازی سراج گلستان اظهار داشت: فضای مجازی یک سواد تخصصی می باشد با توجه به پیگیری و استقبال مردم اعم از کودک و جوان و پیر باید اقداماتی موثر برای سازماندهی این فضا صورت گیرد.

 

وی به دکتر منتظری نماینده مردم شریف گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی و نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: باتوجه به تخصص شما در حوزه ی فرهنگی انتظار می رود با تبادل نظر و اقدامات موثر شما و تلاش نیروهای متخصص تقابل با شبکه های معاند ضد انقلاب به بهترین شکل صورت گیرد.

 

دکتر منتظری نماینده مردم شریف گرگان و آق قلا در مجلس ضمن تبریک ایام ولادت با سعادت امام رضا (ع) گفت :فضای مجازی مسیر زندگی حقیقی را رقم می‌زند و این مسئولیت شما را سنگین تر می کند. با توجه به اهداف کلی نظام جمهوری اسلامی در این شبکه ها فعالیت داشته باشید و برای این مهم نیاز به ارتقای سواد رسانه‌ای و استفاده ی بهینه از نیرو های زبده و انقلابی دارید.

 

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس افزود: با ایجاد نشست های مشترک با آموزش و پرورش و استفاده از آقایان و خانم های زبده می توان دانش افزایی و مهارت افزایی کرد.

 

دکتر منتظری در آخر گفت: باید زمینه ی تبادل تجربه ها با شهرستان و استان های همسو و موفق در زمینه ی نرم افزاری، سخت افزاری، فضا و تجهیزات را ایجاد کرده و چنین نشست هایی در مکان و شهر های مختلف برگزار کرد تا سبب تشویق و پیشرفت آنها شد.