معاون‌ استاندار گلستان:

اقناع کردن مردم جز اراده روابط عمومی‌ها در روایتگری مقدور نیست

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان گفت: روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها باید طوری این میدان نبرد را اداره کنند تا روایتگری و ادبیات ما غالب در این مساله باشد، اقناع کردن مردم جز اراده روابط عمومی‌ها در روایتگری مقدور نیست.

به گزارش ساجد خبر، سیدمحمد دهنوی در همایش روابط عمومی‌های استان در سالن اجتماعات استانداری اظهار کرد: همه دلسوزان نظام و انقلاب اعم از اصلاح‌طلب و اصولگرا بر تصمیم دولت در اصلاح ارز ترجیحی صحه گذاشته‌اند.

وی افزود : بدون شک عده‌ای از فرآیند مدل، زمان و مسائل مشابه این طرح ناراضی باشند اما جدا از این مسائل، آنچه مهم است، وجود یک عزم و اراده همگانی برای اصلاح ساختاری عمیق در اقتصاد کشور است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان خاطرنشان کرد: در این شرایط، جنگی که پیشرو ما قرار دارد، یک جنگ‌ روایتگری در ابعاد مختلف اجرای طرح در برابر هجمه‌های دشمنان است.

دهنوی یادآور شد: روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها باید طوری این میدان نبرد را اداره کنند تا روایتگری و ادبیات ما غالب در این مساله باشد، اقناع کردن مردم جز اراده روابط عمومی‌ها در روایتگری مقدور نیست.

وی تاکید کرد: امروز دولت با قیام علیه طبقه‌ای که با رانت شکل گرفته، کار مبارزه با فساد و مفسدان و اخلال‌گران در نظام اقتصادی را انجام داده و از خود شروع کرده و حتی به جز مساله یارانه در حوزه‌های مالی، ملکی، بانکی و گمرکی هم تحولاتی رخ داده اما دولت آن را رسانه‌ای نکرده است.

وی تصریح کرد: وظیفه همه ماست، آنچه که در قانون مصوب شده که در گذشته باید انجام می‌شد و اجرا نشده، روایتگری شود و پرسیده شود چرا گذشتگان آن را انجام ندادند.

دهنوی گفت: اقدام رییس جمهور در اجرای طرح عادلانه توزیع یارانه ها ، تصمیمی شجاعانه و افتخار آفرین است و در واقع نجات اقتصاد کشور از لبه ی پرتگاه محسوب می شود.

وی افزود: در سال ۱۳۹۵ بیش از ۴۸ هزار میلیارد تومان یارانه پرداخت می‌شده که این رقم در سال ۱۴۰۱ به ۳۳۲ هزار میلیارد تومان رسیده اما در واقع این رشد ۷ برابری در سفره مردم دیده نمی شود.

دهنوی بیان کرد: اراده ای همگانی برای اصلاح ساختاری و عمیق اقتصاد کشور شکل گرفته و باید روایت ما در نبرد روایت ها ، غالب باشد.

علی متکی معاون روابط عمومی، تشریفات و امور بین الملل استانداری گلستان در این همایش گفت: روابط عمومی ها در دستگاه و نهادهای خود خدمات نظام و دولت را هنرمندانه انعکاس می دهند.

وی خاطرنشان کرد: روابط عمومی ها از مظلوم ترین اقشار هستند که خدمات همه را به تصویر می کشند و متاسفانه زحمات آنها کمتر دیده می شود.

به تاکید وی مدیران دستگاه های اجرایی باید توجه ویژه ای به حوزه روابط عمومی داشته باشند.

متکی تصریح کرد: شورای هماهنگی روابط عمومی ها نقش تأثیرگذاری در توسعه و پیشرفت روابط عمومی های استان دارد.

معاون روابط عمومی، تشریفات و امور بین الملل استانداری گلستان یادآور شد: در شرایط فعلی و در زمینه تبیین طرح توزیع عادلانه یارانه ها و تغییرات اقتصادی نقش روابط عمومی ها برجسته است.