فقدان خانه ووشو در گلستان

جهانشاهی گفت: به لحاظ زیرساختی مشکل داریم و بزرگان ورزشی در سفر به استان در این خصوص هم نظر هستند، خانه ووشو یکی از این اتفاقات است که در استان محروم هستیم.

به گزارش ساجد خبر، به نقل از ​گلستان ما، صدیقه جهانشاهی عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان اظهار کرد: به لحاظ زیرساختی مشکل داریم و بزرگان ورزشی در سفر به استان در این خصوص هم نظر هستند، خانه ووشو یکی از این اتفاقات است که در استان محروم هستیم و در شهر گرگان سالن ووشو متناسب با نظر فدراسیون وجود نداریم.

 رئیس هئیت ووشو استان گلستان  ادامه داد: در مجموعه سالن هایی که معرفی شده تنها سالنی که می توانستند استانداردهای لازم را برای خانه ووشو داشته باشد سالن کیا کردکوی بود که قرار داد آن را امضا کردیم ولی متاسفانه علاوه بر اینکه مخروبه بوده برای حفظ سرمایه های آن سالن در سنوات گذشته نظارتی صورت نگرفته بود و برای بروز رسانی این سالن به وضعیت اولیه باید اداره کل ورزش و جوانان هزینه زیادی می کرد.

جهانشاهی بیان کرد: زمزمه هایی برای تحویل سالنی در مینودشت نیز وجود داشت که هنوز اتفاق نیفتاده و امیدواریم در چهار سال آینده این اتفاق را شاهد باشیم.

وی خاطرنشان کرد: مذاکرات اولیه برای ایجاد خانه ووشو صورت گرفته و امیدواریم با حمایت سرمایه گذاری بخش خصوصی شاهد راه اندازی نخستین خانه ووشو در استان گلستان باشیم.

این مقام مسئول ابراز داشت: سه باشگاه خصوصی با نام ووشو در گنبدکاووس، گرگان و نوکنده در سه سال گذشته راه اندازی شده است.

جهانشاهی بیان کرد: یکی از مهمترین دستاوردهای ووشو این بود که توانستیم در سنین پایه عملکرد خوبی داشته باشم، دستیابی به مدال ملی و بین المللی برای ورشکاران گلستانی دور از دسترس نیست و امیدواریم در سال های آینده به برکت داوران و ورزشکاران خوب قهرمانی های گذشته تکرار شود.

وی ابراز داشت: ۸۶۰ بیمه شده ووشو کار در سال ۱۴۰۰ داشتیم و تعداد ورزشکاران ساماندهی شده ما ۴۵ درصد رشد داشته و در تلاش هستیم بتوانیم این تعداد را به یک هزار و ۵۰۰ نفر برسانیم.