آیت‌الله علوی گرگانی مدافع و زبان گویای حق و احکام الهی بود

رعیت رحلت جانکاه آیت الله سیدمحمدعلی علوی گرگانی از مراجل عالیقدر جهان اسلام را تسلیت گفت و تاکید گرد: آیت الله علوی مدافع و زبان گویای حق و احکام الهی بود.

به گزارش ساجد خبر، به نقل از ​شبستان از گرگان، «محمد رعیت» در پیامی ارتحال فقیه وارسته و مرجع عالیقدر انقلابی، آیت الله «سیدمحمدعلی علوی گرگانی» را تسلیت گفت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان تاکید کرد: آیت الله علوی گرگانی زبان گویای حق و دفاع از احکام الهی و خادم و دلباخته اهل بیت عصمت و طهارت (ع) بود.

متن پیام تسلیت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در پی ارتحال آیت الله علوی گرگانی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انّا للّه و انّا الیه راجعون

با کمال تاسف و تاثر؛ خبر ارتحال مرجع انقلابی عالیقدر، بیدار و مدافع غیور حریم اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام «حضرت آیت الله العظمی علوی گرگانی»، در آستانه ی میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی (ع) که ایشان خود از دلبستگان و منتظران آن امام موعود بود؛ غمی جانکاه و سترگ بر دل ما نهاد.

اینجانب ارتحال مدافع و زبان گویای حق و  دفاع از احکام الهی، خادم دلباخته آستان نبوت، امامت و ولایت، پاسبان حضرت ولی الله الاعظم ارواح العالمین له الفداء را که در عمر پُر بارش همواره مشحون از نُصح و خیرخواهی برای کیان اسلام و تشیّع و دلسوزی برای همه بندگان خدا بود را به بیت معظم له؛ مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) و ملت ولایت مدار ایران اسلامی و بالاخص در استان گلستان تسلیت و تعزیت عرض می نمایم.

امید در سایه الطاف الهی و تمسک و توجه به سیره نبوی، علوی، رضوی و مهدوی و گوش سپاردن  و عمل کردن به منویات حضرت امام خامنه‌ای در گام دوم انقلاب اسلامی و در مسیر جهاد تبیین؛ همواره پیرو مرجع عالیقدر و خادم اهل بیت (ع) و پاسدار این مرز پرگُهر باشیم.