شرکت تعاونی اصحاب رسانه در گلستان راه اندازی می‌شود

مسئول بسیج رسانه کشور گفت: شرکت تعاونی خدمات رفاهی اصحاب رسانه در گلستان بزودی راه اندازی خواهد شد و فعالان فضای مجازی می‌توانند عضو شوند.

به گزارش ساجد خبر، عباس محمدی درگفت وگو با ایلنای گلستان اظهار کرد: دفتر حمایت حقوقی اصحاب رسانه در ۱۰ استان سال آینده راه اندازی می شود که استان گلستان جزو آنها است و همچنین بزودی  باشگاه رسانه‌های محلی کشور تشکیل خواهد  شد و هدف از این اقدام تربیت نیروهای کارآمد انقلابی است.

وی ادامه داد:  نیاز است خط کشی‌های سیاسی کم شود و باید به جذب حداکثری نیرو اقدام کنیم  که بسیج رسانه در این زمینه حتما نقش آفرینی می‌کند.

وی بیان کرد: امروزه رسانه‌ها در خط مقدم جنگ‌ اقتصادی قرار دارند و رسانه‌ها هر چقدر خوب در این بخش عمل کنند کشور صدمات  کمتری درحوزه جنگ اقتصادی خواهد خورد.

محمدی بیان کرد: همکاران رسانه‌ای کشور هم گرایی و هم دلی خودشان را بیشتر کنند و به یک وفاق ملی پایدار باشند. ما مدافع انقلاب هستیم و باید نگاه امید آفرینی را به جامعه تزریق کنیم.

مسئول بسیج رسانه کشور خاطر نشان کرد: بسیج رسانه باید فرا جناحی عمل کند و در خدمت همه سلایقی که بر مبنای انقلاب اسلامی است قرار بگیرد و کشور ما در زمینه سواد رسانه‌ای  فقیر است و همه چیز فدای سیاست شده است.