فتنه ۸۸ یکی از وقایع جنایت بار بود/ حماسه ۹ دی گرامی داشته شود

حجت الاسلام احمدی با بیان اینکه یکی از وقایع جنایت بار واقعه فتنه ۸۸ بود، گفت: این فاجعه باعث شد قطار انقلاب کند و تحقیر شود.

به گزارش ساجد خبر، به نقل از ​شبستان از گرگان، حجت الاسلام «احمدرضا احمدی» ظهر امروز (شنبه ۴ دی) در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی مراسم گرامیداشت یوم الله ۹ دی، با اشاره به تجمع مردمی ۹ دی و تجلیل از آن حماسه عظیم، گفت: در هر برهه ای از تاریخ وقایع و رویدادی در شرف تحقق است و تاریخ گذشته می تواند برای آینده راهنما باشد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان افزود: انقلاب اسلامی در طول بیش از ۴۰ سال پیروزی انقلاب همواره با پیچ و خم هایی همراه بوده است وهر رویدادی برای فردا تذکر، پیام و راهنمایی است.

وی با بیان اینکه یکی از وقایع جنایت بار واقعه فتنه ۸۸ بود، اظهارداشت: این فاجعه باعث شد قطار انقلاب کند و تحقیر شود.

حجت الاسلام احمدی ادامه داد: اگر آن اتفاقات نبود حماسه انتخابات می توانست در مدیریت حکومت دینی در نقل انتقال مفهوم دینی طور دیگری باشد و امروز شرایط متفاوتی را از حیث تحریم ها و هم پیشبرد و توسعه کشور و هم جریانات مختلف داشتیم.

وی گفت: اگر ۸۸ و فتنه نبود، اقتدار جمهوری اسلامی فراتر از این بود که امروزه هست و ما در جایگاه ارفع و رفیع تر قرار داشتیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان افزود: طمع دشمن بعد از ۸۸ به وجود آمد، روباه ها و سگ های استکباری و داعشی ها بعد از ۸۸ بیرون آمدند و نقطه کانونی فتنه ۸۸ است.

وی با اشاره به اینکه این روز مایه عبرت است، گفت: باید با گرامیداشت این ایام و یادآوری برای نسل امروز، این حماسه را به شدت بزرگ و گرامی بداریم.