چهار یادمان جدید در میادین اصلی گنبدکاووس نصب می‌شود

رییس شورای اسلامی گنبدکاووس گفت که با هدف زیباسازی فضاهای عمومی و مبلمان شهری، بهسازی چهار میدان اصلی شامل امام علی (ع)، ۱۷ شهریور، انقلاب و یادبود شهدای بهار در خیابان امام خمینی (ره) آغاز شده و یادمان (المان) متناسب با نام هر میدان در آن نصب می‌شود.

به گزارش ساجد خبر، به نقل از ​ایرنا، پرویز ناصری روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: زیباسازی فضاهای عمومی و مبلمان شهری باتوجه به قدمت تاریخی و فرهنگی گنبدکاووس یک نیاز اساسی است.

وی بیان کرد: فراخوان طراحی المان‌ برای این میادین منتشر شده و امیدواریم با مشارکت طراحان متخصص، بهترین یادمان‌ها متناسب با نامگذاری هر یک از این چهار میدان طراحی و اجرا شود.

رییس شورای اسلامی گنبدکاووس گفت که به بهترین طرح برای هر یک از میدان‌ها ۲ قطعه سکه بهار آزادی اهدا خواهد شد.

ناصری، آغاز ساخت بنای جدید شهرداری، بازسازی و بهسازی پارک پنج هکتاری داریوش، موازییک فرش و بتن رنگی پیاده‌روهای شهری، بهسازی ورودی‌های شهر و تحویل آن به دهیاران روستاهای حومه شهر برای نگهداری و بهسازی یا احداث سرویس‌های بهداشتی در چند نقطه شهر را از دیگر برنامه‌های شورای شهر و شهرداری گنبدکاووس برشمرد.

رییس شورای شهر گنبدکاووس ابراز امیدواری کرد طی چند سال آینده فضاهای عمومی و مبلمان شهری گنبدکاووس زیباتر شده و زمینه برای جذب گردشگران فراهم گردد.

شهر گنبدکاووس با افزون بر ۱۶۵ هزار نفر جمعیت و ۲۸ کیلومتر مربع وسعت دومین شهر بزرگ استان گلستان است.