گام های بلند برای رفع مشکلات مجموعه ورزشی«یساقی»

فرماندار شهرستان کردکوی با اشاره به هم افرایی با ادارات کل بنیاد مسکن و ورزش و جوانان، گفت: گام های بلندی برای رفع مشکلات مجموعه ورزشی روستای یساقی برداشته می شود.

به گزارش ساجد خبر، به نقل از ​ایسنا، ابراهیم قدمنان در گفت و گو با خبرنگاران در حاشیه بازدید از مجموعه ورزشی شهدای روستای «یساقی» با اشاره به ظرفیت های ورزشی بسیار خوب در شهرستان کردکوی به ویژه در مناطق روستایی، اظهار کرد: شهرستان کردکوی سرشار از منابع انسانی و استعدادهای پرتوان در بخش ورزش است که باید این ظرفیت ها و استعدادها در مسیر درست مورد بهره برداری قرار گیرند.

وی با بیان اینکه مجموعه ورزشی شهدای روستای یساقی یکی از اماکن ورزشی شهرستان کردکوی است دچار مشکلات زیرساختی است، افزود: روستای یساقی از روستاهای قهرمان پرور ماست که جوانان بسیار علاقه مندی به ورزش دارد و راه اندازی و رفع مشکلات مجموعه ورزشی شهدای این روستا می توانند تحول بزرگی برای جوانان این منطقه محسوب شود.

 

فرماندار شهرستان کردکوی از حضور مدیران کل بنیاد مسکن و ورزش و جوانان استان گلستان در این روستا و بازدید میدانی از وضعیت ورزشگاه شهدای روستای یساقی خبر داد و خاطرنشان کرد: در این بازدید مقرر شد همه مشکلات و کمبودهای این مجموعه ورزشی مورد بررسی و برطرف گردد.

قدمنان با بیان اینکه برای بررسی بیشتر مسائل این ورزشگاه تا پایان هفته نیز نتیجه نهایی ارزیابی های صورت گرفته  در نشستی دیگر با حضور مدیران کل یادشده در فرمانداری کردکوی برگزار خواهد شد، ادامه داد: در این جلسه راهکارهای لازم به منظور حل مشکلات موجود مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.