معاون راهداری گلستان خبرداد؛

بهره برداری از ۸ پل عابرپیاده در جاده های برون شهری گلستان

معاون مدیریت و توسعه منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان از بهره برداری هشت دستگاه پل عابر در بزرگراه های استان در یک سال گذشته خبرداد.

به گزارش ساجد خبر، منصور ملایی عصر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: در یک سال گذشته هشت دستگاه پل عابر پیاده در بزرگراه ها و محورهای شریانی و اصلی استان با اعتبار ۸۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است.

معاون مدیریت و توسعه منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان افزود: پل های یادشده در محورهای شریانی و بزرگراهی استان شامل گرگان-علی آباد، محور علی آباد-آزادشهر، بزرگراه گرگان-کردکوی و محور جنگل گلستان نصب شده است.

ملایی با بیان اینکه یک پل دیگر هم در محور گرگان- علی آباد در حال احداث است، ادامه داد: استفاده از مشارکت و ظرفیت های مردمی و سرمایه گذاران بخش خصوصی و به ویژه همکاری های تنگاتنگ پلیس راه ها، شهرداری ها، دستگاه ها و نهادهای ذیربط مهم ترین موضوعی بوده که در ساخت و تحویل به موقع آنها در سرلوحه کار قرار داشت.

وی با بیان اینکه این پل ها از سازه های بتنی و فلزی ساخته و بهره برداری شده اند، گفت: راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان برای انعقاد قراردادهای BOT مختص ساخت پل های عابر پیاده و استفاده از ظرفیت های مردمی و سرمایه گذاری در نقاط تایید و مشخص شده آمادگی های لازم را دارد.