ارائه تسهیلات به بیش از ۱۳ هزار مددجوی کمیته امداد گلستان/ رشد ۱۲ برابر منابع بانک مهر ایران در گلستان

صالحی گفت: از ابتدای سال ۹۵ تاکنون در استان گلستان ۱۳ هزار و ۶۴۰ مددجویان کمیته یک هزار و ۱۳۸ میلیارد ریال تسهیلات دریافت کردند.

به گزارش ساجد خبر، به نقل از ​گلستان ما؛ سید مصطفی صالحی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان اظهار کرد:  بانک مهر ایران نخستین و بزرگترین بانک قرض الحسنه کشور است و امروز چهاردهمین سال تاسیس آن را سپری می کنیم.

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر گلستان ادامه داد: در ۲۲ آذر سال ۸۶ با مشارکت ۱۰ بانک بزرگ کشور این بانوتاسیس شد و در حال حاضر  ۵۳۰ شعبه و سه هزار نفر نیروی انسانی کارآزموده در سراسر کشور  در این بانک مشغول به خدمات هستند.

صالحی بیان کرد:  علاوه بر تسهیلات قرض الحسنه؛ فقر زادیی، اشتغال و معیشت و درمان و حمایت از مددجویان بهزیستی و کمیته امداد از دیگر فعالیت های  بانک مهر  ایران  به شمار می رود.

وی به رشد ۱۲ برابری منابع بانک مهر ایران در گلستان اشاره کرد و  ابراز داشت: از سال ۹۵ تاکنون منابع بانک مهر ایران  ۱۶ برابر شده  و در استان گلستان نیز رشد  ۱۲۰ درصد  منابع را شاهد هستیم.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد:  در حال حاضر منابع استان بالغ بر ۱۳ هزار میلیارد ریال است و  در استان گلستان ۱۸۰ هزار نفر از خدمات این بانک استفاده می کنند.

صالحی متذکر شد: خدمات پرداخت شده  از بانک مهر ایران رشد چشمگیری داشته است و از ابتدای سال در استان گلستان ۱۸ هزار فقره تسهیلات به ارزش ۶ هزار میلیارد ریال پرداخت شده است.

وی گفت: نسبت مطالبه به مصارف بانک مهر ایران در استان گلستان زیر یک درصد است و این شاخصه در بانک داری بسیار عدد مهمی است.

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر گلستان ابراز داشت: ۱۳ هزار  و ۶۴۰ مددجویان کمیته یک هزار و ۱۳۸ میلیارد ریال تسهیلات دریافت کردند و همچنین ۶ هزار و ۹۷۰ فقره تسهیلات ازدواج  یک هزار و ۷۳۰ میلیارد ریال از شعب این بانک در استان تسهیلات دریافت کردند.

صالحی تاکید کرد: بانک مهر ایران در حوزه اشتغالزایی نهادهای مردمی مثل کمیته امداد، بهزیستی، بنیاد برکت و غیره نقش داشته است و سامانه های بانک و وبسایت نیز خدمات خوبی از جمله افتتاح حساب آنلاین، تسهیلات آنلاین و معدل حساب  آنلاین  و غیره را انجام می دهد.

وی گفت: ۴۰۰ قلم کالا شامل ۸۰۰ میلیون تومان تجهیزات پزشکی از سوی بانک مهر ایران در ایام کرونا خریداری شده و  تحویل دانشگاه علوم پزشکی شده است و در کل کشور از وجه انتظام و جرائم دیرکرد ۳۰ میلیارد تومان تجهیزات پزشکی خریداری کرده است.

وی افزود: ۱۷  شعبه بانک مهر ایران در سطح استان دارد و بزودی یک  شعب در گالیکش راه انداز می شود.