اجرای طرح نظارتی شب یلدا در شهرستان کردکوی

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان کردکوی گفت: با توجه به فرا رسیدن شب یلدا و احتمال سودجویی برخی افراد، با هدف جلوگیری از تخلفات، طرح نظارتی شب یلدا در شهرستان کردکوی اجرا می شود.

به گزارش ساجد خبر، به نقل از ​روابط عمومی سازمان صنعت،معدن وتجارت استان گلستان ،جعفر کرامتی اظهار کرد: با توجه به فرارسیدن شب یلدا، اجرای طرح نظارت بر کالاهای مصرفی به منظور جلوگیری از گرانفروشی، کم فروشی و رعایت نکردن نکات بهداشتی آغاز و تا ۳۰ آذر ادامه دارد.

وی تصریح کرد: گشت‌ مشترک نظارت بر نحوه عرضه مایحتاج مردم در شب یلدا با حضور بازرسان اداره صمت ،اتاق اصناف و بهداشت شهرستان کردکوی در نوبت های صبح و عصر انجام می شود.

کرامتی گفت: تیم های بازرسی به صورت مستمر واحدهای صنفی فروشنده آجیل، میوه و شیرینی را به منظور کنترل قیمت‌ها رصد می کنند.

رئیس اداره صمت شهرستان کردکوی تصریح کرد: بازرسان و کارشناسان این اداره ضمن پایش عرضه اقلام ضروری در بازار، با هرگونه تخلفات صنفی برخورد قانونی و لازم را انجام خواهند داد.

کرامتی یادآور شد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف صنفی از طریق سامانه ۱۲۴ اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اطلاع دهند تا بر خورد لازم با متخلفان صورت گیرد.